mandag 23. februar 2009

Og IRN beviser sin dumskap.

Det er ikke mange dagene siden islamsk råd Norge skjøt seg selv i foten med å sammenligne Siv Jensen med Tyskerne før krigen. Selv om Tyskerene snakket jo om å ta over verden slik som er islamsk mål også, ikke forsvare landet sitt slik som Siv Jensen snakker om.

Men nå har de gjort det igjen og bevist sin dumskap, nemlig med å kalle Frps nestleder Per Sandberg for rasist.

Per Sandberg sier nei til bygging av muslimsk privatskole og da mener lederen av islamsk råd at det er rasisme.

"- Når de vil forskjellsbehandle muslimer slik mener vi det rett og slett er rasisme, fortsetter Sultan."

Og dette på tross at muslimer finnes i alle farger, raser og nasjonaliteter.

Jeg lurer på om islamsk råd hadde ment det samme om Per Sandberg hadde sakt nei til jødiske privatskoler? Eller kristne for den saks skyld, hadde det vært rasisme å si nei til kristne privatskoler?

Nei her spiller bare IRN på det vanlige "rasisme-kortet" som starter å bli utrolig slitt bare for å få viljen sin og det har jeg på følelsen av at nordmenn starter å bli lei av.

Så igjen, her skyter de seg nok en gang i foten.

Angriper Frp-topp for rasisme
Solhjell skeptisk til muslimsk skole
Vil starte muslimsk skole i Oslo

1 Kommentarer:

Anonym sa...

Helt korrekt, jeg starter å bli forbanna lei av at alle nordmenn som har noe negativt om utlendinger generelt eller islam blir kalt rasister.
Er det en brosjyre som sos-rasisme deler ut på flyplasser og ellers på grensene til Norge der det står "Møter du litt motgang eller bare ikke får det som du vil? ROP rasisme!!" ?

Man kan jo starte å lure, for er man imot utlendinger generelt så finnes disse i alle verdens farger på lik linje som muslimer gjør!!

En hvit svenske som er i Norge er også innvandrer, han kan til og med være muslimsk. Men hvis jeg er imot han, er jeg da rasist selv om han er av samme rase som meg?

Nei dette her blir noe forbanna tull og JEG er iallefall forbanna LEI!!

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide