tirsdag 24. februar 2009

Endelig en fornuftig muslim :)

I dag går all min respekt til muslim og politiker Danny G. Chaudhry :)

"Muslimer hadde blitt rasende hvis man hadde bygd kirker på hvert andre gatehjørne i Islamabad. Da må de forstå at de ikke kan gjøre det samme i Oslo, sier Danny G. Chaudhry til Dagbladet.no."

Det er det mest fornuftige jeg har hørt på lenge fra noen muslimer :)

Videre så sier han:

"- Muslimer bør stemme på Siv Jensen og Fremskrittspartiet. De er de enste som tar problemer med asylsøkere og innvandrere på alvor, sier Chaudhry."

Og enda bedre:

"Norskpakistaneren forsvarer Siv Jensens angrep mot den muslimske minoriteten.

- Muslimer må innse at Norge er et kristent land. Det må man tilpasse seg. Det er vi som har kommet hit, ikke de som har reist til vårt land, sier Chaudhry, som selv kom til Norge som 8-åring fra Punjab, Pakistan."

Hadde bare alle muslimer vært som Chaudhry så hadde det ikke vært mye "fremmedfrykt" i dette landet :)

*thump up for Chaudhry*

Frp-muslim vil ha moske-stopp

Og nå får Siv Jensen støtte fra enda en fornuftig muslim :)
Lurer på når venstre siden og kommunist SVina skal starte å forstå at det er dette Norge trenger og ikke den selvdestruktive tankegangen sittende regjering holder på med?

"Amal Aden uttrykker sin støtte til Siv Jensen etter at Frp-formannen i går trakk frem den anonyme muslimske forfatteren som et eksempel på muslimske jenters hverdag i Norge."

"- Siv har rett på mange områder, for eksempel når hun vektlegger at innvandrere må integrere seg. Politihijaben var et eksempel på snikislamisering, som heldigvis ble stoppet, skriver hun gjennom forlagsredaktør i Aschehoug, Halvor Fosli, i en epost til VG Nett.

Forlaget opplyser at det er av hensyn til Amal Adens egen sikkerhet at hun ikke vil snakke direkte med VG Nett."

Hennsyn til egen sikkerhet? Skulle virkelig medlemmer av "fredens religion" gjøre henne noe galt for å ytre sine meninger?

Anonym muslimsk forfatter støtter Siv


Venstrepolitikker Abid Q. Raja støtter også Siv Jensen og høster pepper ifra sine egne.

- Raja er verre enn Siv

Til nå kan jeg tenke meg 3 fornuftige muslimer i Norge som vi skulle hatt flere av i Norge, Chaudhry, Adens og Raja.
Og selvfølgelig Tommy Sharif da selv om han enda ikke har sakt noe om denne saken og tviler på at han kommer til å gjøre det.

14 Kommentarer:

Anonym sa...

Ja bra innlegg fra Chaudhry. Jeg har ikke noe imot muslimer. Men er glad i levemåten vi har i Norge og vil nødig bytte den bort mot en en annen måte å leve på. Tror jo også mange muslimer har kommet hit for å få en bedre hverdag og hva med da å prøve å bonde inn istede for å niholde på sin gamle levemåte her i Norge.
Religion er rota til mye ondt, håper Religion i Norge aldri kommer til å bety så mye at det ska gå på bekostning av at vi kan leve et godt og fritt liv.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

de fleste som har samme meninger som dem selv synes man som regel er fornuftige. jeg er muslim selv, og er enig til en viss grad. men med måten frp fører debatt på så er det helt uaktuelt å noensinne stemme på dem. det Chaudhry ikke skjønner er at, ganske mange av de som stemmer på pariet hans han ikke negang, og det bare fordi han er muslim og ikke etnisk norsk.

Anonym sa...

Chaudry sier det eneste riktige, Men han blir drept av sine egne snart !
Som eneste parti som tør å si hva folk mener,får FRP pepper.Det er det eneste partiet som tar innvandrerne alvorlig ! De ønsker å sette krav til folk,og det nok det eneste riktige.Etter min mening er det å respektere folk.
Vi er inne i en tid,der sosialistene mister fotfeste, sakte men sikkert i Europa.
Folk er lei å bli herset med og det vil nok vise seg.

Anonym sa...

Absolutt noe av det mest fornuftige jeg har hørt på lenge og stille meg enig med deg : I dag går all min respekt til muslim og politiker Danny G. Chaudhry.

Anonym sa...

Latterlig innlegg det siste her. En dårlig måte å prøve å sverte en fornuftig mann på. Bra Chaudhry

Admin sa...

Slettet et innlegg fra anonym kl 09:16 som ikke overraskende innehold mer eller mindre kun personangrep. Kan ikke forvente noe annet fra venstre siden.

Anonym sa...

Dette sto også i innlegget.
"Jeg kjenner ikke Chaudhry, og når jeg hører hva han sier tror jeg ikke heller at jeg kommer til å bli kjent med han. Men han står jo fritt til å mene hva han vil, sier imam og forstander i Det Islamske Forbundet, Basim Ghozlan til Dagbladet.no."
Så fordi at Chaudhry har andre meninger enn ghozlan så vil ikke ghozlan bli kjent med Chaudhry? Snakk om å være trangsynt da, men så tar jo ikke fyren avstand fra homodrap heller da så er vel ikke så mye å forvente fra den kanten.

Anonym sa...

Ny ekstremsport, 2 menn som går hånd i hånd gjennom oslos østkant.
Jeg syntes det er en tragedie at jeg og typen min må skjule vår legning når man møter på muslimer for å unngå å bli banket opp eller spyttet på.
Kirken har ikke lyst på homofile prester eller homofile ekteskap men kristne spytter iallefall ikke på oss når vi er ute og går tur!!

Anonym sa...

Endelig en muslim som forstår hva som skjer med norge. Som ser at hvis det forsetter slik finnes det ikke noe godt norge om noen få år.

De kan prate seg varm, stoltenberg og alle disse galningene fra APE SV og SP. De er ikke gode, har aldri lest historie og forstår ikke hva som skjer., og de forstår heller hvordan norge faktisk var før.

Vi er mange som bor på landet, bygde og ute i det virkelige Norge. Og vi er virkelig fortvilt over hva disse menneskene har klart, de har nesten gitt bort vårt land.

Mine forfedre kjempet i 2 verdenskrig for dette landet, og hvorfor når de nå gir det bort?

Muslimer bør stemme på Siv Jensen og Fremskrittspartiet. De er de enste som tar problemer med asylsøkere og innvandrere på alvor, sier Chaudhry. Og han har veldig rett.

Siv er også Norges modigste dame. Hun har virkelig hva vi trenger. Støtt henne og gi henne en stemme nå. Hun har fortjent hele landets stemmer..

Anonym sa...

"Ny ekstremsport, 2 menn som går hånd i hånd gjennom oslos østkant."

Jeg synes absolutt at dette kunne være et forsøk verdt for Per Kristian Foss. Kanskje han hadde fått litt mer kontakt med virkeligheten da? :-)

Anonym sa...

Jeg prøver meg med et innlegg til, til tross for at mitt forrige innlegg ble slettet. Det var ikke noe personangrep i det hele tatt, men et ironisk forsøk på å flytte debatten opp fra et etablert, konstant lavmål. Den opprinnelige kommentaren til bloggeieren og kommentarfeltet under kunne jo ha vært skrevet på 80-tallet. Poenget mitt med å latterliggjøre manglende norsk-kunnskaper hos dere som er så opptatt av å bevare det "Norske" (det skal skrives med liten "n", forresten) er ikke annet enn et sleivspark til alle som forenkler alle problemstillinger så mye at alt blir sort eller hvitt. Én ting er at det ikke blir særlig reflektert da, men det blir jo heller ikke riktig.

I næringslivet klarer man å sette flere merkelapper på folk. En politiker er ikke bare politiker, men også en kunde. Og musikkinteressert. Kanskje også hundeeier. Ser du poenget?

Til slutt: nei da, jeg tilhører overhodet ikke venstresiden i norsk politikk. Har hatt medlemskap i et etablert parti godt til høyre for midten i mer enn tyve år. Men din antagelse om at jeg hørte hjemme der understreker bare det jeg trodde - det er mange år siden det politiske landskapet ble definert i en høyre-venstre-akse alene.

Verden forandrer seg, folkens. Da kan vi ikke sitte med gårsdagens argumenter og tankerekker og tro at det skal fungere like godt nå.

Helt til slutt: Jeg jobber internasjonalt, og er ofte i muslimske land. Jeg hater grusomhetene som gjøres med bakgrunn i islam, og jeg er grunnleggende skeptisk til konservative krefter. Men jeg kjenner også veldig mange muslimer som mener akkurat det samme som meg.

Og hvordan blir det da med merkelappene i sort/hvitt?

Anonym sa...

Hola!

Sjekk denne:

http://www.metacafe.com/watch/2077676/stealth_jihad_the_war_within_our_borders_cbn_com/

Er så tilfellet?

Mvh

Zarathustra

Anonym sa...

Zarathustra: Sort/hvitt. CBN = Pat Robertson & co. Konservatisme/radikalisme er ikke bra, uansett religion.

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide