onsdag 25. februar 2009

Når får vi se den første nudist politien?

Hijab-nekt er lovstridig sier likestillings- og diskrimineringsombud Beate Gangås..

Videre så sier hun:
"- I utgangspunkt skal det mye til å nekte politiet å bruke hijab, fordi det i prinsippet vil innebære et yrkesforbud, sier hun."

Så da må det jo være et yrkesforbud om en nudist ikke får lov til å gå naken i tjeneste da også?

Som mange har sakt før så blir det nok ikke lenge til vi ser politifolk i klovne drakter, viking hjelmer, hijab, nakne, bill clinton masker osv osv. bare for at et par undertrykte muslimske kvinner som aboslutt MÅ bruke hijaben sin skal inn i politiet.

Hadde jeg vært kriminell så hadde jeg håpet på å bli stoppet av ei med hijab, for da hadde jeg visst det at hun ikke hadde lov til å ta på meg og jeg kunne dermed bare løpt av gårde.

1 Kommentarer:

Anonym sa...

Herregud da! Jeg er så forbanna lei av krav om særbehandling at jeg holder på å spy!
Det er faen med ikke rart det er "fremmedfrykt" og "rasisme" her i dette landet!

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide