onsdag 25. februar 2009

*klapp klapp* Det er bra Sturla :)

Det er bra du kunne stå frem Sturla Berg Johansen :)
Du er en utrolig dyktig komiker som veldig mange har sansen for, kanskje du kan være med å åpne opp øynene til mange av de trangsynte homofobene rundt om i Norge.

Sturla Berg Johansen fra scenen: - Jeg er homofil
Sturla Berg Johansen sto fram som homofil
- Jeg er homofil
- Krever stort mot
Stordalen til VG Nett: - Magisk stemning i salen
- Dette er jo leit for damene
- Jeg er stolt av Sturla

33 Kommentarer:

Anonym sa...

ikkje du ..sturla..fytti-katta

Anonym sa...

Flott at medienorge endelig får se en venlig homofil, ikke alle de skullehomsene som man ellers ser på tv. Synes det var tøft av Sturla :)

Anonym sa...

Tror dette bare er et stunt

Anonym sa...

Bra!!!

Anonym sa...

jeg også tror det er ett stunt for å få mer oppmerksomhet, en det han har fra føra

Anonym sa...

Tja... hvorfor skulle noen fortelle om sin seksuell legning?
Det dummeste er å dele mennesker på homofile og streite.
Jeg er gift og har barn, men om sønnen min blir homofil bør det være hans privat sak.

Det er bedre å elske enn å krige. :)

Anonym sa...

Åpne øynene til oss homofober..? Ærlig talt, det spiller ingen rolle hvor mange homofile som "står frem". I mine øyne er det ingen tvil om at de som er homofile er et resultat av naturens ufullkommenhet. For mye østrogenpåvirkning i mors liv, sannsynligvis. For ingen kan vel tvile på at det er hankjønn+ hunkjønn som er naturens gang. Og, hva er det som gjør at disse homsene skal stikke seg frem overalt??? Politikere, showbiz, og melodi grand prix... Det siste er jo en vittig kuriositet, har alle homser et MGP-gen? Åpne øynene liksom. For en patetisk uttalelse!

Anonym sa...

bra at du kommer ut Sturla. Men det kom vell ikke akkuratt som en overraskelse for noen ;) Media trenger ikke lage en stor sak av det, vi har da regnt den ut for lenge siden.

Anonym sa...

ja ja, det er godt at du er så veldig fullkommen fra naturens side, da. Men det går vel likevel an å akseptere dem som, i dine øyen, ikke er like fulkomne som deg!? Eller..?

Anonym sa...

hurra hurra! alltid vist at du er en kjernekar.
Har selv en kjekk homofil gutt, så jeg vet hva det koster å stå frem.....veldig bra, jeg ble glad jeg nå.

Er du på Lillehammer en gang, så spanderer jeg kaffe.

Stå på!

Anonym sa...

"Naturens gang" -argumentet er faktisk lagt dødt en gang for alle - se link! Svært mange homser misliker faktisk MGP, men hva har det med noenting som helst å gjøre egentlig? Østrogenpåvirkning i mors liv- hvor har du det i fra? Fant du på det selv - nå nettopp?

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostlandssendingen/sendinger_nrk_ostlandssendingen/lang_lunsj/5626955.html

Anonym sa...

Å stå fram er bare såååå 1988. Vi hetro mannfolk er ferdig meg homo-greia nå, men det er tydligvis ikke homsene som bruker svært mye tid og krefter på å flagge sin seksualitet.

Hvordan hadde det sett ut om hetrofile menn skulle "stå fram" og fortelle alle at det var hetro og at de ikke ville bli satt i bås pga sin sekuelle legning osv...

Bra for deg Sturla, men vi andre driter i hvem du puler. Du er en bra komiker og programleder. Det er det viktigste.

Anonym sa...

"Anonym sa...
Tror dette bare er et stunt"

Hvis dette er bare et stunt, synes jeg han er urimelig mot de homofile. Og slikt regnes ikke som positivt når han skal jobbe i tv.
Derfor er jeg ganske sikker på at han snakker sant :)

Anonym sa...

He he he! For en lurekuk! Alle de åra damene har sikla både her og der. Men forsatt fan jeg, en bra showmann, noen stor sak jo ikke dette, han er jo ikke akkurat biskop heller og i showbiz er det jo nesten en like stor sak hvis noen står fram som hetro. Når har sier han virkelig har prøvd kvinner, hvor mange?

Anonym sa...

Godt poeng, men hvor skal grensen gå for alle rettighetene denne gruppen skal ha? Etter mitt syn har det gått for langt mht partnerskap og rett til barn etc. Men det er jo slik vår tid er blitt; med internett og liberalisme har det degenererte virkelig fått luft under vingene.

Anonym sa...

Se så det var enda en fiseridder.

Anonym sa...

At det fins homofili blant dyr... so what? mennesket er jo bare et dyr i skogen, som er blitt "sivilisert". Det er vel ike mer enn sannsynlig at avvikere fins blant de fleste arter..?

Anonym sa...

Hvorfor bry seg. Liker du det en person og det han fremstår som - så gjør du det. Hvilket kjønn han foretrekker betyr INGENTING!

Anonym sa...

Folkens!!!! grow up!!!
...fei for deres egen dør
...kast ikke stein når dere sitter i glasshus..
osv.. osv..

Anonym sa...

Hmm.. Jeg har alltid sagt han var homofil, og trodde han hadde stått fram for lenge siden.

Anonym sa...

For å komme videre i livet er det viktigste av alt, å være ærlig mot seg selv! En skal tives å ha det godt med seg selv før en kan gi noe til andre. Dette er nok nøye gjennom tenkt fra din side, du er jammen meg tøff! Media kan være en hard skole og gå i! Men med din sjarm og ditt smittende humør, er du Sturla tv 2 største tv sjarmør. Ønsker deg alt godt i ditt liv videre!

Anonym sa...

Måtte du drømme mannen finne.
Å hjerte hans vinne.
Tips: Hva med Arve Juritsen eller Tom sterli som smilte så fint!

Anonym sa...

Hvorfor er alle kjekke, vennlige , oppmerksome, kreativ,humørspredere, livlige, lyttende,spørrende,tilstedeværende, menn homofile? HJEP kan ikke disse mennene ha kurs for andre menn!

Anonym sa...

HVa i all verden er det folk klapper i henda for? At en fyr er homo? Ho-ho-mo....At han på død og liv må meddele dette fra scenen, er vel ikke helt tilfeldif, siden han hadde en premiere. Oppmerksomhet og penger i kassa! Han har jo gnåla om at han har vært singel i sju lange og sju breie, hvorfor syns han det er viktig å meddele hva slags seksuel legning han har?? Kjøss meg i ræva!

Anonym sa...

Det er faktisk ikke bare lett å skulle innrømme ovenfor seg sekv og andre at en er homo. Hadde mange kamper med egene demoner før jeg tok spranget og kom ut av skapet.
Selv i vårt så kalte liberale samfun er det i dag unge mennesker som sliter så pass mye med å erkjenne sin legning at de velger å avslutte livet.
At en dyktig og kjent person står fram slik Sturla Berg Johansen har gjort er helt topp. Ønsker han alt godt.

Anonym sa...

Snakk om PR-stunt. Dette er det mest oppgulpa piss jeg har hørt noen sinne. Jasså Sturla, så nå har du liksom blitt homo? Merkelig at jeg aldri har hørt/eller sett dette før. Den største damemagneten av oss alle. Håper for GUD’s skyld at du ikke er ute på den igjen, for det kan virke sånn. Det har vært stille rundt din person nå en stund, så det var vel på tide at du ble lagt merke til igjen. Lykke til videre Sturla, vi prates til helgen.

Anonym sa...

På tide! Kanskje vi hetrogutter nå kan få tilbake damene våre Sturla?

Anonym sa...

samme hvordam man snur på det,Normalt er det ikke å være homofil.
Etter min mening skulle sånne blitt fjernet fra jordens overflate.
Om det er avføring han helst vil pule å slikke i seg den forpulte grisen,Så fins det rævhål på kvinnfolk også.
Det neste blir vel han vil adoptere.
Er man homo så er man en frik og kan nemmelig ikke få barn.Det er derfor man ikke kan føre meneskeheten videre ved og pule avføring.
Om man er Pedofil/Nekrofil eller homofil alle er en feil fra naturens side.
Nakkeskudd er løsningen på sånne idioter

Anonym sa...

Jeg er sjokkert over folks menneskesyn.. trodde vi hadde kommet lenger i Norge 2009.. Jeg synes det er flott at Sturla har kommet ut av skapet.. Han sier jo at han har prøvd prøvd og prøvd å få det til med jenter..Sikkert ikke vært komfortabel med seg selv.. han har helt sikkert slitt med dette i mange år... synes det er flott at vi er forskjellige..viktig respektere andre selv om de ikke er som deg selv.. Stå på Sturla!! Mange som støtter deg..

Anonym sa...

Så vet vi det..Sturla digger snopp fremfor pupp...jaja hver sin lyst og smak..

Anonym sa...

Hatten av for Sturla;) vet NØYAKTIG hvordan han har hatt det, da jeg har vært i samme settingen (bortsett fra at jeg ikke er kjendis og det der da). og det er ikke enkelt å fortelle sånt. jeg er en "anonym" gutt en eller annen plassen her i landet, mens Sturla er klistret til forsiden på VG og Dagbladet i dag, fordi han har åpnet seg, og fortalt norges befolkning "hvem han er." Da jeg sto frem, fortalte jeg venner og familie det i forhold liksom.. og bare DET var vanskelig for meg. tenk hvordan Sturla har hatt det, når jeg sier hvordan jeg har hatt det, bare av å si det til NOEN.
For å si det slik da, har noen av dere sett meg på gata en helt vanlig dag, har ikke tanken vært der en gang om at jeg faktisk er homofil. går ant å leve et normalt liv også. stå på Sturla, dette er supert;) Modig gjort

Anonym sa...

"Nakkeskudd er løsningen på sånne idioter".

Flott avslutning på et intelligent innlegg. Du vet at ved å skrive sånt så nedverdiger du ikke homser, du nedverdiger deg selv. Du høres ut som en stein stokk idiot.

Anonym sa...

Sååååå forbaska trist!!!
Hvorfor i alle dager skal di ALLER ALLER BESTE være homofile????
Vi jentene sitter igjen med hårete, ureinslige huleboere...resten har gutta tatt!!

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide