torsdag 19. februar 2009

Kjære Kristin Halvorsen



Kjære finansminister Kristin Halvorsen, her har du visa-kortet mitt, ta det du måtte trenge for å gi bort til asylsøkere og klima-kvoter.
Jeg skjønner du ikke mener jeg fortjener å ha pengene, selv om jeg har jobbet for dem og betalt skatt på dem.
Dette er det lille jeg har igjen etter at skatten er trukket fra!

(Ja jeg vet jeg er arbeidsledig men hun tar forsatt pengene mine som arbeidsledig og hun kunne gjort at jeg fortsatt hadde hatt jobb hvis hun bare hadde fjernet arbeidsgiveravgiften)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

4 Kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha! Genial :)

Anonym sa...

Genial og sann :)

Anonym sa...

Gi mitt bankkort til Kristin Halvorsen, nei så FAND-- om jeg gjør. Har det ikke vært overtrukke før så ble det garantert overtrukket når den kjeftesmella fikk tak i det. Tror ikke hun hadde returnert det en gang etter at innestående var sendt til Hamas.

Ha en glitrende soloppgang til beste for våre kjære, nye landsmenn.

Anonym sa...

Tenk på den dagen hun dukker opp på sigarettpakken og takker for bidraget og forteller hva hun skal bruke pengene til, da blir vel Norge fort en røykfri kommuniststat. Den dagen har du virkelig bruk for å gjemme kortet ditt.

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide