mandag 16. februar 2009

Hva tror han at han er?

"Med Guds hjelp skal jeg bli et bedre menneske. Det sier artisten Chris Brown i en uttalelse søndag"

Det skal ikke så mye til for å bli et bedre menneske når en mann slår ei kvinne, det er vel bare et par ting som kan føre til at han faktisk blir et værre menneske og det er drap og voldtekt.

Nei dette er bare et desperat forsøk på å vinne tilbake de mange fans han mistet da det ble kjent at han ikke er noe annet enn en kvinnemisshandler og "menn" som slår kvinnfolk gjør meg forbanna!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

«Ansiktet til en forslått kvinne»

Skulle jo nesten tro at det var han selv som var offeret her!

Han innrømmer å ha slått henne..

31 Kommentarer:

Anonym sa...

Chris Brown, over og ut. En kvinnemishandler og idiot. Kjempefint og se at flere stasjoner tar han av luften. Bra, støtt opp, ikke kjøp hannes musikk. La han ende på gaten der han må tigge sitt brød. Det kan vise verden at typer som han ikke tåles og kan virke prentivt hvis andre sløkkiser går med samme lystene. Ser at faren står frem og ber for slampen. Samme ulla han også som ikke fordømmer tullingen.

Anonym sa...

ååååå så sinna

Anonym sa...

Dere er noen idioter, straight up! Dere vet ikke engang hvordan de havnet i denne situasjonen og dere vet absolutt INGEN TING om Rihannas side av saken, forsovet ikke Brown's heller.

Sorry at jeg sier dette, men fy f*** så nordmenn dere er!

Anonym sa...

Om så Rihanna sparket brown i ballene etter at hun sa hun hadde hatt sex med 10 andre gutter så har han ingen rett til å slå henne. Menn har INGEN rett til å slå kvinner, menn som slår kvinner er IKKE menn, de er noen feige hunder.

Anonym sa...

ok, så du sier at menn ikke kan røre kvinner, men kvinner kan røre menn? er det ikke DU som er litt diskriminerende nå? jeg sier ikke at det Chris Brown gjorde noe som var riktig, men nå vet ingen hva Rihanna har gjort enda!

Folks, vent med å dømme til ETTER dere har alle fakta!

Anonym sa...

Er det noen her som har sakt noe om diskriminering? Nei, ikke bortsett fra deg.

Og har heller ikke sakt noe om å røre, men om å slå og bruke vold. En mann som slår kvinner er verd mindre enn loppene på naboens hund for min del.

Anonym sa...

.....hadde Rihanna sparket meg i balla, hadde jeg slått henne tilbake. Det med vold må gå begge veier.. noe annet blir for dumt.
Må da føye til at jeg tviler på at ho ville sparka meg i balla hehe.

Anonym sa...

Uansett hva som ble gjort INGEN hverken menn eller damer skal slå, blir for teit alt dette.
seff hvis noe har skjed den ene eller andre veien blir du slått slår forsvarsmekaninsmen inn å du slår tilbake.

Anonym sa...

Hvorfor straffe seg selv ved å ikke høre på musikken hans? Ta heller å slå to fluer i en smekk og last ned musikken på pirate bay!

Anonym sa...

ha ha...

Anonym sa...

Menn som slår kvinner og kvinner som slår menn er like ille. Det viser seg dessverre at dersom de slår partneren slår de ofte også eventuelle barn.
Alle som slår bør ha vett nok til å oppsøke hjelp før det skjer igjen, for det gjør det nesten alltid.
I Browns tilfelle er det ikke Gud som kan hjelpe ham, men en psykiater. Hvis pappaen mener at sønnen burde tilgis av fansen så synes han vel ikke det var særlig alvorlig. Man kan da lure på om det er fra sin egen oppvekst at Chris Brown har fått den oppfattelsen at å slå "litt" er OK.
All ære til dama hans som anmeldte det, får bare håpe hun dumper ham for godt. Finn deg en type som ikke slår Rhianna!

AC/DC

Anonym sa...

"Anonym sa...
Om så Rihanna sparket brown i ballene etter at hun sa hun hadde hatt sex med 10 andre gutter så har han ingen rett til å slå henne. Menn har INGEN rett til å slå kvinner, menn som slår kvinner er IKKE menn, de er noen feige hunder."

Damer som deg trenger en skikkelig omgang med god gammeldags juling!!!!!!!

Anonym sa...

chris brown har bare forvart sæ

Anonym sa...

Ser at der er noen potensielle kvinnemishandlere her inne....

Anonym sa...

Rihanna ble faktisk lagt inn på sykehus her da så kan jo ikke bare vært 1 slag. Han ser da ikke så sterk ut??
Dessuten selv om noen slår meg så betyr ikke det at det er rikstig å slå tilbake da er du jo like ille som den som slår eller kanskje verre!!!
Men er enig vi ikke vet hva som står bak og media har lett for å manipulere ting. Men det er uansett ikke ok å mishanle noen!

Lars sa...

Jeg tror egentlig at kvinner som slår menn er et større problem. Det er selvfølgelig ikke riktig av verken menn eller kvinner å slå, men det er jo ingen som reagerer en gang når en kvinne slår en mann.

Anonym sa...

haha... dere er så latterlig, la de leve sitt eget liv. Hvorfor bryr dere om de? Seriøst, selv om han slå en kvinne, så trenger det ikke bety at han ikke duger som en artist. Man burde ikke dømme etter oppførselen, men etter dyktighet.

Anonym sa...

Det har litt med verdier å gjøre vil jeg tro, hvis Bin laden hadde kommet ut men feit skive så ville jeg ikke kjøpt den av prinsip. Men prinsipper er kanskje noe du ikke har.

Folk som utøver vold har ingen verdighet, og i hvertfall ingen kunst jeg har lyst til å investere i.

Anonym sa...

jeg syns ikke at noen har rett til å slå noen. men det står over her
"Om så Rihanna sparket brown i ballene etter at hun sa hun hadde hatt sex med 10 andre gutter så har han ingen rett til å slå henne."
jeg syns at hvis en jente leker tøff i trynet ved å slå selv, må du tåle å få deg et par tette tilbake.
Jeg aner ikke hva som har skjedd i denne saken, syns resultatet er synd både for han og henne. men men sånn kan det gikk.

jente

Anonym sa...

Har alle glemt at kvinnfolk har skreket etter likestilling i årtier !?

Anonym sa...

ehhh syns trynet til Rihanna sier nok jeg, Chris Brown burde straffes som alle andrre kvinne mishandlere, men han er jo en kjent artist å dem slipper jo faen meg unna med alt.Å det med barndommen hans, burde ikke ha no å si, jeg har blitt slått å kasta glass etter av faren min som liten, å hn har slått morra mi mens jg hr sett på, mn det gir mg fen ikke retten til å banke opp dama mi eller andre jenter, så må komme med noe bedre enn det.
hva jg syns om kvinne mishandlere, dem kan gå å henge seg for min del, takler spesielt ikke sånne støgginger.
å vold burde ikke brukes om man ikke er nødt til det.

Anonym sa...

Herregud folkens..

Jeg har ei dame som er litt hissig og det hender rett som det er at jeg har fått en hånd slengt min vei.
Da reagerer jeg med å si "gi nå faen!" eller noe sånt.

Det er mange grunner til at jeg ikke slår tilbake.

Grunn nr 1: Jeg (og menn generelt) er MYYYE sterkere enn dama (.. og kvinner generelt) og hadde naturligvis gjort mye større skade på henne enn hun på meg.

Grunn nr 2: Jeg er istand til å forsvare meg eller holde henne fast om ting skulle gå ut av kontroll. Dvs. hun utgjør ingen reel trussel for meg. Hadde jeg vært angriperen så hadde ikke hun hatt den samme evnen.

Grunn nr 3: Rent biologisk så skal ikke menn slå kvinner. Menn skal beskytte kvinner og barn mot eksterne farer.

Grunn nr 4: Det har ingen psykisk påvirkning på meg å få et "jenteslag/spark". Jeg lever med andre ord ikke i frykt for å bli utsatt for vold. Kvinner som blir slått lever i frykt.

Grunn nr 5: DET ER BARE IDIOTER MED MINDREVERDIGHETS KOMPLEKSER SOM SLÅR JENTER!!!

Anonym sa...

...ja og til deg som sa "Sorry at jeg sier dette, men fy f*** så nordmenn dere er!"

Dette er en av tingene som gjør meg stolt av å være nordmann.

Primitive ting som vold mot kvinner har vi vært ferdige med lenge i dette landet, bortsett fra noen få tragiske eksempler.

... NEI, jeg er ikke rasist. En idiot er en idiot, uansett farge.

Anonym sa...

En mann skal ikke slå en kvinne, nettopp fordi mannen er generelt sterkere enn kvinnen. MEN kvinner skal søren meg heller ikke slå en mann! (Bare så det er sagt)
Og jeg tror det er noe mer i denne saken enn det vi vet om. Derfor kommer jeg til å høre på musikken hans og hennes. Hvorfor skal JEG straffe han? Det er det vi har rettssystem til. Selv om han er kjendis, så får han en passende straff.

Anonym sa...

...om jeg ser en fyr komme med en sleezy kommentar til ei dame så synes jeg det er på sin plass med en ørefik. Om en mann gir ei dame en ørefik, så er han rett og slett en dust.

KOM IGJEN DA KARER! VI SLÅR JO IKKE DAMER, GJØR VI VEL? "..buhu hu .. damer som slår menn er minst like ille...." NEI DET ER DET FAEN IKKE.. GRO ET PAR BALLER OG LITT HÅR PÅ BRYSTET!! VI HAR DA IKKE BLITT SÅ FEMI OG JÅLETE AT VI IKKE TÅLER ET JENTE-SLAG?

Anonym sa...

Helt korrekt at man ikke skal slå damer.

MEN til ho som klarte å prestere å skrive at hvis en dame gir ett kne i ballene på en fyr uten grunn, ikke skal slåes tilbake er faen ikke helt rett i skallen. dere må gjerne komme med ei flathånd, hvis det passer seg sånn, men ett kne i ballene er faen meg mye mere alvorlig enn en opphovnet leppe!!!
prøv å sveiv igang tankeboksen din, før du kommer med sånne brain-farts.

Anonym sa...

Herregud!
Dere som sitter her og skriver, skriver kun etter ting som media har informert dere om. Ingen har vært ved hendelsen vel? Eller vært i nærheten av stedet. Så slutt, og vent heller til den endelig dom. Gudene veit hva som har foregått mellom parret, et par kan ha hundre konsekvenser mellom seg, vi har ikke noen rett til å dømme dem. Advokatene får ta seg av det.

Anonym sa...

Det er dommerne som dømmer, Einstein, ikke advokatene.

Anonym sa...

priceless

Anonym sa...

Generelt sett sies det at gutter/menn ikke skal slå jenter/kvinner.

Vel naturligvis går det jo greit for menn med prinsipper.
Men det prinsippet mister mye av fotfestet sitt vist kvinnemennesket man egentlig skal "forsvare" eller "beskytte", kjører et kne i ballene dine.
Da kommer et nytt prinsipp frem i prioritetene.

Greit nok at menn ikke skal slå kvinner, kvinner burde ikke slå menn.
Kvinner BURDE ikke la seg tro at siden menn ikke "kan" slå dem, så skal de få være så tøffe som bare det, og deretter "yppe" på seg bråk, i den tro at de ikke kan få et slag tilbake...

Normalt sett ville en mann ungått videre handling etter en kvinne slår han, men i tilfeller hvor kvinnen gjør det uten grunn eller av "prestisje" eller for å ydmyke han foran mange mennesker uten grunn, så vil han glemme den delen med "menn skal ikke slå kvinner".

Kvinner som beroper seg på dette med at menn burde ikke slå dem, burde først og fremst tenke på hva de "burde" og ikke burde gjøre. og evnt gi faen i å være så forbanna tøffe i trynet.

Selv har jeg aldri slått ei jente/en kvinne, og ser for meg at den tid aldri vil komme.
Men under riktige omstendigheter ville jeg ikke nølt med å gi igjen med samme mynt.

Anonym sa...

Det bør tas i betrakning at han faktisk bare er en tenåring enda(!) Det gjør det ikke greit, men man kan prøve å tenke tilbake på hvor lidenskapelig og turbulent livet som tenåring var og ikke minst kjæresteforholdene, og kanskje være villig til å gi gutten en sjanse til...?

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide