tirsdag 17. februar 2009

Ja takk!

Frp vil tillate aktiv dødshjelp og det sier jeg "ja takk" til for jeg vil heller avslutte mitt eget liv når det starter å synge på siste vers og før jeg havner på et gamlehjem der jeg kommer til å råtne bort og er jeg skikkelig uheldig vil jeg ikke kjenne igjen mine egne barn og barnebarn nr de kommer på besøk, hvis de kommer på besøk..

Nei la meg heller få en verdig død der jeg slipper å bli ydmyket på den måten man blir ydmyket på i Norske aldershjem.

PS: At krf er imot aktiv dødshjelp kommer jo ikke som noe sjokk, tenk hvis folk skulle få lov til å bestemme over sitt eget liv!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide