tirsdag 3. mars 2009

Jævla idioti!!

Det er noe jævla idioti det opplegget med IFPI som skal saksøke telenor fordi at de ikke ønsker å begrense friheten til sine kunder.

Det blir som å nekte bilforhandlere å selge biler fordi at bilene kan brukes til noe ulovlig noe. Eller hva med å nekte kvinner å føde barn, de kan jo tross alt vokse opp til å bli kriminelle!!

IFPI er i mine noen trangsynte gjerrige sutrekopper som klager over at de tjener et par prosent mindre i året. Vel, FØLG med i utviklinga da for svarte! Eller kanskje inngå en avtale med TPB om reklame finansiert fildeling som jeg har skrevet om i denne bloggen HER.

Om IFPI faktisk vinner den saken så skal iallefall jeg gjøre mitt med å sjekke alt jeg kjøper om IFPI har noe med det å gjøre, altså om de som gir ut musikk har noe med IFPI å gjøre, for da kjøper ikke jeg det iallefall.

Skal faktisk vurdere å gå tilbake til kasset og spille inn fra radio bare i protest :p

Boikott de som prøver å innskrenke friheten vår som noen andre kommunistiske ledere!!


dagbladet dagbladet
----------------------------------------------------------------

3 Kommentarer:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=Hryew0hGaz4&feature=related

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/470354/

just watch and learn

Anonym sa...

En grunn til å laste ned ulovlig.

Kjøper jeg en cd, støtter jeg plateselskapene som gir narkotiske stoffer til sine musikere, det vil jeg ikke......

Anonym sa...

Jeg synes folk burde boikotte kjøping av musikk og filmer i et par uker - måned, så de for se hvem som egentlig har makta over pengene deres

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide