mandag 9. mars 2009

Og hva så?

Leser på tv2 side sider at en muslimsk takstmann klager over at ei kvinne ikke ville ha huset sitt taksert av en muslim. Hva er det å klage over det?

«Av religiøse årsaker kan jeg ikke ta imot i mitt hjem muslimer og andre som ikke holder seg til Bibelens lære, for å ikke bli medskyldig i det onde de gjør.»


Det samme hadde hun vel for faen med sakt om takstmannen var satanist også? Men hadde media brydd seg om det? Nei. Hadde "Organisasjon Mot offentlig diskriminering" brydd seg om det? Nei.

Det er mer eller mindre bare muslimer som tar på seg offerrollen hvis de opplever det samme som mange kristne, ateister og generelt alle andre opplever hver dag.

- Jeg fikk sjokk og klarte ikke å gå på jobb i to dager etter hendelsen, sier Qayum til TV 2 Nyhetene.


Da tåler du virkelig ikke mye skal jeg si deg.

Men til tross for den hatske e-posten har Saqlain Qayum ingen planer om å skifte jobb.


Hva faen? Hatske? Er ikke dette av "religiøse" hensyn da? Hva hadde en muslim sakt om det møtte opp en jøde på trappa hans for å taksere huset?

Slutt å sutre! Det er bare religion!!!

tv2
----------------------------------------------------------------

9 Kommentarer:

Anonym sa...

Kan han ikke bare respektere at hun ikke ønsker muslimer i sitt hus og slutte å sutre? Som bloggeren her skriver, tviler på at en muslim hadde ville hatt en jøde til å taksere huset sitt.

Anonym sa...

Muslimer krever og krever og krever respekt fra oss nordmenn men de gir oss ingen respekt tilbake. Gjester skal gjøre seg fortjent til respekt før de får respekt!
All respekt til Sara som brant den jævla hijaben i går!!

Anonym sa...

Godt for han at han ikke er p-vakt, da skulle han virkelig få kjenne åssen det er å bli snakket til og være uønsket. En sart person som han her fyren burde ikke jobbe blant folk.

Anonym sa...

Legg merke til "muslimer og ANDRE"

Anonym sa...

"buhu" Grin litt mer da for ingenting!

Anonym sa...

Har lest gjennom saken på tv2 mange ganger nå og jeg klarer bare ikke å få sympati for denne fyren uansett hvor synd han syntes på seg selv.

Anonym sa...

Jeg blir mer og mer skeptisk til islam og muslimer for hver eneste dag som går, det er slutt på å være naiv.

Stemte AP før, nå blir det FRP...
Eneste grunnen til at jeg vil stemme FRP er at de ser det som vanlige folk ser.

Når det gjelder denne saken så må jeg si at det er religions frihet i norge, så det må da være lovlig å nekte noen man anser som vantro å komme inn i ens eget hus?
Selv er jeg heldigvis ikke religiøs og bryr meg ikke katta om tullereligioner.

Anonym sa...

Jeg skreiv et debatt innlegg på tv2.no som jeg var ganske så fornøyd med så jeg limer det inn her også. Jeg skreiv det som et svar til ei som påsto at det var mye rasisme mot muslimer..

Det er ingen som tviler på at det finnes rasisme mot muslimer, vi VET at det IKKE finnes rasisme mot muslimer, for muslimer er IKKE en egen rase! Når skal dere nordmenn få det inn i skallen deres?!? Det går IKKE ann å være rasistisk mot en RELIGION for RELIGION har INGENTING med RASE å gjøre! Da jeg kom til Norge for mange år siden forventet jeg ikke at folk skulle vise meg respekt, jeg forventet at jeg måtte vise respekt for å få respekt. Tross alt JEG som KOM TIL Norge og det er jeg utrolig glad for at jeg gjorde! Men det er tragiskt å se nordmenn som prøver å ødelegge for andre nordmenn med å liksom ville at nordmenn skal vise innvandrere respekt før innvandrere viser respekt til det landet og de folkene som hjelper de! Norge er på vei ned i rennesteinen slik det ligger ann nå med ap, sv, sp og den gjengen bak roret og det syntes jeg er synd for jeg rømte fra mitt land for å kunne starte på nytt i et demokratisk og fritt land. Om noen år så er ikke Norge bedre enn landet jeg rømte ifra og det skuffer meg virkelig!

Flott blogg forresten, har lest en god del og kommentert en god del her men har aldri fått skrytt av det du gjør enda :) Vi innvandrere som er glad i Norge og har vært her lenge og som faktisk rømte hjemlandet for å overleve syntes det er flott at det finnes nordmenn som han her bloggeren :)

Anonym sa...

det var dette jeg mente med muslimer, når jeg skrev den komentaren i en innlegg om albanere og han serberen som er vist "forbrytter" (de eneste som ikke er forbryttere i krigen er barn.)
Muslimer øddelegger norge. Og det er dem som burde sendes langt til helvete. for eneste dem vil er at alle landene skal være muslimske. derfor serbia har så sykt mye problemer med muslimer. fordi det siste vi vil være er muslimer. jeg mener ikke alle muslimer da! det finnes gode mennesker mellom dem også

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide