lørdag 14. mars 2009

Desverre sant

Martines pappa forteller om sorgen og tapet
- Toleransen kan ha tatt livet av henne

Desverre så er det nok ganske sant. Det er også desverre den samme toleransen som har ført til at mange norske jenter har blitt gjengvoldtatt her hjemme i Norge også de siste årene.
Nordmenn tvinges til å være alt for tolerante, for hvis vi ikke tolererer alt som skjer så er sos-rasisme der med rasisme stempelet med ei gang for å prøve å ødelegge livet for den personen som ikke er tolerant.

Håper Martines drapsmann blir fengslet og må sone sin fulle straff! Rettferdigheten må seire!

18 Kommentarer:

Anonym sa...

Å sette likhetstegn mellom toleranse og drap er igjen et utspill som jeg dessverre tolker som et utspill der hvor man fyrer opp fremmedfrykten i Norge. Det at vi i Norge kan være dumsnille er noe annet, men må alltid være forsiktig, selv med våre landsmenn og dette handler ikke om toleranse, men om AKTSOMHET og forsiktighet. Nordmenn utfører også grusomme kriminelle handlinger.

Roy Robin sa...

Siden Jemen ikke vil utlevere drapsmannen Faoruk Abdulhak hadde det kanskje vært like greit om han fikk sin dom i Jemen, selv om det kunne bli dødsstraff.

Problemet i Jemen er kanskje at den rike faren kunne dratt i trådene slik at sønnen hadde fått det vi kaller "samfunnsstraff" her i Norge.
Altså et lite fy fy, det der var slemt gjort.

Det er bare å håpe at Faoruk Abdulhak blir friste at vår vestlige tolerante verden og legger ut på en reise, selvfølgelig med nytt pass, navn og skjegg i ansiktet. Og at han deretter blir avslørt på fingeravtrykk.

Anonym sa...

Det er en helt annen type kriminalitet det våre nye landsmenn driver med. Greit, nordmenn gjør grusomme handlinger de også. Jeg regner med at innvandring fører til noe positivt i Norge og alle andre land med åpne armer. Slik det var for indianerne og samene f. eks. Hvis meg et eksempel på to veldig ulike kulturer som har møttes gjennom historien og fortell meg hvorfor det skal lykkes i dag.

Islam er tuftet overtakelse. De har en renhetsideologi, men det er lurt å si noe annet. Slik vi lovet indianerne og samene det ene og det andre.

Anonym sa...

Prøv å snakke med en lakentilbeder det går ikke. Lakentilbederen roper på alhaa og drømmer seg bort med stirrende blikk .
Hva skal vi med sånt? Kast de ut la de rope etter ahlaa en annen plass , trenger vi desse ?
Nei få de vekk griseri , selv paven sier jo at disse lakentilbederen er roten til alt vondt ondskapen vokser seg sakte sterkere her i landet synd , men dagen kommer da sannheten kommer for en dag.
Men da er det forsent
Amen

Anonym sa...

Anonym sa: " Å sette likhetstegn mellom toleranse og drap er igjen et utspill som jeg dessverre tolker som et utspill der hvor man fyrer opp fremmedfrykten i Norge."


Her kommer akkurat det han skriver om i innlegget, å være det minste kritisk til multikulturen(TM) har automatisk dratt frem fremmedfrykt og rasisme fra de som mener innvandringen er en berikelse for oss.

At innvandringen har medført BETYDELIGE problemer, beklager, det er ENORME problemer knyttet til innvandringen, og det bør være hevet over enhver tvil og at innvandrere er godt representert på en del av kriminalstatistikkene. At dette blant annet gjelder overfallsvoldtekter og en del voldsformer er heller ikke noen nyhet. Arne Huuse i Kripos, som sammen med Truls Fyhn, fremdeles tør å si sin mening har advart mot at innvandringen vi hadde for noen år siden ville medføre problemer. -Siden da har den økt dramatisk.

Istedetfor å gå rett i forsvarsposisjon bør du heller ta inn over deg realitetene og spørre hvordan dette kan håndteres. Jeg kan selv huske når drap og voldtekt førte til store overskrifter over avisenes forside. Nå har dette blitt så vanlig at folk bryr seg nesten ikke lengre. Ikke alt skal tilskrives innvandringen. Samfunnet ellers har blitt hardere også, men det VG hadde en hel forside med bilder av kvinner som var drept av sine menn, f.eks. Langt de fleste var innvandrerkvinner. Jeg kjenner til tre personer som har blitt ranet i Oslo. Samtlige ble ranet av innvandrere. Tilfeldighet, ja vel... Men politiets statistikk sa det samme inntil de fant ut at de ikke skulle publisere slikt lengre i multikulturens og forståelsens navn.

I tilfellet Farouk så har nok også det muslimske kvinnesynet en hel del å si også. Islamsk kultur er nok hovedårsaken til alle innvandringsproblemer vi ser i vesten. Eller som Olav Versto sa det i en kommentar for noen år siden: (fritt etter hukommelsen) Jeg sier ikke at alle muslimer er kriminelle. Langt ifra, men de gangene det er innvandrere innblandet i problemer er det nesten alltid muslimske innvandre.

En liten tankevekker...? Har noen noen gang hørt om Hindugjenger eller buddhistranere?

Og nå regner jeg med noen vil si: De er ikke muslimer. Kanskje ikke, men de er nærmere "profeten" Muhammed enn noen muslimer som ikke raner. Muhammed var nemlig en raner (blant mye annet) selv.

Anonym sa...

muhammed var en pedofil kriminell!!.........så om det er idealet så......herre bevare oss :)

Roy Robin sa...

Muhammed var i fjor det mest brukte guttenavnet i Oslo. Forteller det oss noe?

Roy Robin sa...

Muhammed mest brukte... i en by med overveldende flertall av nordmenn.

Anonym sa...

Men hva gjør dere nordmenn da? Blogger om det på internett? Mens dere ikke tør være ute i gatene?

Styrken finnes i en Gud.

Anonym sa...

Jeg er HELT ENIG med dette blogginnlegget. Dette har jeg sagt i mange år, og dette har irritert meg i mange år.
Norske jenter tvinges, eller blir opplært til å være naive nok, til å tolerere disse ikke-vestlige mennene som kommer til Norge, og blir straffet for det.
Ironisk nok er det kvinner som generelt er mest innvandrervennlig, og samtidig de som oftest blir offer for innvandrernes kvinnesyn, vold, voldtekter og til og med drap.
Jeg har lenge HATET at norske/skandinaviske unge kvinner lar seg så lett lure av svina, inntil de blir gamle nok til å skjønne at de må holde seg unna. Men da har mange av dem dessverre fått dyrekjøpt erfaring.
Dette er SV-skolens skyld! Som preker toleranse-propaganda til alle bauger og kanter.
Opp gjennom årene har jeg kranglet mye med naive innvandringsvennlige idioter i Norge. Jeg merket med glede at for to år siden begynte snuoperasjonen blant de som kranget. De er blitt lei av innvandringen. Og jeg er svært glad for at media og politikere nå i Norge viser en dreining der man er mer kritisk til innvandring og vil begrense helvetet.
Dessverre er det for sent for mange jenter som er blitt tvangstolerante gjennom den norske SV-skolen og den venstrevridde norske offentlige derbatten.

Anonym sa...

Ja, norske kvinner som leketøy før man gifter seg med ei med samme religion og hi jab er ingen dum ide.

Jeg ville gjort akkurat det samme hvis jeg flyttet til Irak/pakistan/sri lanka osv osv. Problemet er at der får jeg ikke bygget kirke og lekt med sjokolade mus, og kontrollert og mishandlet de som jeg vil. Der er de allerede kontrollerte fødemaskiner i Allahs påsyn.

Men norske damer som lar seg leke med, har ikke hatt en god oppvekst generelt sagt. At en innvandrer med godtepose og slegge i andre hånda er fristende kan jeg godt forstå. Det samme gjorde nordmenn før på storgårder rundt omkring. Tjenestepikene kunne bare skræva, få lausunger og bli utstøtt de.

Når to vidt forskjellige kulturer møtes så kan man snakke om integrering eller borgerkrig. Hva sier historien om dette??

Anonym sa...

m

Anonym sa...

hehe. jeg skjønner ikke hva toleranse har med den saken å gjøre. denne jenta ble vel ikke med han hjem for å bli bedre kjent med hans "kultur". en rik gutt i london, litt for mye alkohol og dam,..

Kjartan Andersen sa...

Muhammed mest brukte...
Robin, det betyr bare at de har mye dårligere fantasi. I stedet for oss som velger per, knut, ole, lars, anders, etc så velger de hovedsaklig muhammed. Tallet på muhammed i Oslo er ca 3000. Så norske navn er i rikelig overvekt. Bare at vi har mer fantasi...

Anonym sa...

Klart og tydelig er dere som skriver at de stakkars, unge, norske jentene blir lurt av disse muslimske svina, middelaldrende menn.
Er det noen unge frøkner som har skrivd noe om dette? Eller er vi for unge og naive og dumsnille til å klare å forsvare oss verbalt, i en blogg?

Jeg er norsk, jeg er jente, jeg er født på det sene åttitall. Om jeg er dum og naiv og lar meg lure av muslimske menn? Nei.
Om jeg har vokst opp i en annen verden enn dere middelaldrende menn, der Norge ikke bare inneholder Ola Nordmann og pottit? Der vi lærer oss å leve med andre mennesker, muslimer eller ikke? Ja.
Ta dere sammen. Heldigvis er det ikke dere som skal styre Norge eller noe annet sted i fremtiden.

Anonym sa...

Det du skriver viser bare litt av din naivitet kjære anonym. Jeg er ung, jeg er kvinne. og jeg skriver også. Det er ikke bare middelaldrende menn med sine sunne beskyttelsesinstinkter som skriver. Beskyttelsesinstinkter som er basale og primære for et samfunns overlevelse.


I Sverige blir 4 jenter UNDER 15 år voldtatt. HVER dag. 75 prosent(minst) av overgriperne er dine mørke venner. De er ikke nødvendigvis muslimer men de er nødvendigvis av andre raser. Og de velger seg nordiske jenter som ofre. Dette er fakta. At du skriver som du gjør viser at du tåler så inderlig vel den urett som rammer disse uskyldige jentene og ikke deg selv.

Jeg kjenner noen av disse jeg har sett tårene deres renne. Og når du så nedlatende slenger kommentarer hvor du bagatelliserer disse angrepene på mitt folk og uskyldige jenter. Så lurer jeg på hva slags ondskapsfullt og grusomt menneske du er.

Norske jenter blir hjernevasket. Man kan godt si at martine ble et offer for farens hjernevask. Farens kommentar et år etter drapet og voldtekten, minner meg om stein morsisses kommentar for noen år siden da hans sønn ble slaktet ned av 4 asiater. Faren var så ivrig etter å vise for et "tolerant og antirasistisk" menneske han var, at han gikk ut i media, for å unnskylde morderne og vise sin "antirasisme" før sønnen i det hele tatt lå kald i jorda.
Dette er sykt og pervertert. Dette er middelaldrende menn uten naturlige beskyttelsesinstinkter. Menn som kun bryr seg om sin sosiale status og hvor politisk korrekte de klarer å være. Jeg tror slike ble kalt for rumpeslikkere for makta før. Menn som lærer sine døtre "toleranse" i slik grad at de blir voldtatt og drept. Menn som sletter all form for "street-smartness" fra hjernen til døtrene sine. Og som senere klarer å skrive artikler om hvor "street-smarte " de var. street-smarte Norske jenter gjør seg hverken til horer eller ofre for det nye herrefolk. De kjemper for sitt eget folk.

Anonym sa...

DRITTBLOGG, DRITTBLOGG DRITTBLOGG.

Hvorfor slettes teksten når innlegget ikke kan behandles og du blir bedt om å prøve igjen.

Det finnes andre blogger. Denne dritten her gidder jeg ikke å bruke tid på.

Anonym sa...

Sensur er et lumsk tegn på at noe er alvorlig galt.

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide