tirsdag 10. mars 2009

Ikke så mye annet å forvente

Norge er jo blitt mer eller mindre ei frihavn for kriminelle de siste årene med helt åpne grenser og lik null kontroll på hvem som kommer inn i landet så det er vel ikke så mye annet å forvente at det i dag ble funnet en siktet krigsforbryter i Orkanger i Sør-Trøndelag.

Nok en gang er en person som er mistenkt for å ha begått krigsforbrytelser under krigen på Balkan funnet i Norge. Nå krever Kosovo at den mistenkte 39-åringen blir utlevert.


Tipper regjeringen gir han asyl og Norsk statsborgerskap pga. "fare for eget liv hvis han sendes til Kosovo"

Steng grensene og ha full kontroll på hvem som kommer inn i dette landet!!

vg vg dagbladet tv2 vg
----------------------------------------------------------------

15 Kommentarer:

Anonym sa...

Mistenkt betyr ikke skyldig.

Anonym sa...

Anonym
Mulig han ikke er skyldig, men det får myndighetene i Kosovo finne ut. Det er ikke norske myndigheter som skal bruke ytterligere ressurser på det. Send han tilbake, la de prøve saken. Deretter kan kan flytte til Serbia.

Det kan ikke være meningen at Norge skal være en frihavn for krigsforbrytere. Sannsynligvis har han ikke oppgitt sannheten til utlendingsmyndighetene da han kom. Nå får han betale prisen.

Anonym sa...

Det må da være bra at mannen ble tatt? Eller vil du at han skal få leve i frihet et annet sted?

Norge er et lite land og når idiotiske krigsforbrytere går på limpinnen og søker seg til Norge må de jo regne med å bli tatt!!!

FLOTT JOBBA!!!

Anonym sa...

Ingen som nekter for at det er bra at han ble tatt. Men tviler på at han søkte seg til norge, han har jo tross alt vært her siden 2007 så det er nok bare god etterforskning fra UNMIK sin side og slurv fra krigsforbryteren sin side som gjorde at han ble tatt. Og hvorfor er de så idiotiske egentlig?
Se på mullah kreket som lever sine beste dager med dyr advokat og hele pakka her i Norge. Han er blitt utvist mange ganger fra Norge men aldri blitt sendt ut.
Norge er desverre ei frihavn for kriminelle :(

Anonym sa...

Jeg er enig med blogger. Norge har vært en frihavn for forbrytere i mange år. Fint at denne mannen ble tatt, men det er dessverre mange, mange der ute, som oppholder seg her, og har det trygt og godt. Blir de tatt, så er det ofte som blogger skriver; de får bli. Det er provoserende at mine skattepenger skal brukes på slik pakk.
Er folk så idiotiske at de begår lovbrudd, og i land de vet de risikerer dødsstraff, så er det for f.. ikke vårt problem. De har selv frivillig satt seg i situasjonen.
Bare for å ha nevnt det: Jeg skriver her kun om de som har begått virkelige lovbrudd, ikke politiske flyktninger.

Anonym sa...

Norge har jo annerkjent Kosovo som selvstendig stat, så det er innlysende at de må levere han ut til Kosovo.
Men det skjer nok ikke, så lenge vi har disse venstrevridde folka i Justisdepartementet. Blir nok opphold og beskyttelse i Norge for han. Er vel ikke uten grunn det finnes en del krigsforbrytere og andre kriminelle her. Regjeringa trer bare nisselua ned over øya og er livredd for å fornærme noen internasjonalt. Støre og Jensemann sikler jo etter en internasjonal jobb. Og livredde for å ta selvstendige avgjørelser i et selstendig land, enda de er valgt for å gjøre det beste for det norske folk. Men nei disse driter i sitt eget folk! Godt det er valg til høsten.

Anonym sa...

- Trist om ofre møter krigsforbrytere i Norge

Enig i denne overskriften! Synes også at det er trist at ofre eller familiemedlemer av ofre skal kunne møte forbrytere ute på permisjon i Norge!!!!

Glad det er valg til høsten og jeg håper inderlig at det norske folk springer til stemmeurnene!!!

Anonym sa...

Stolte Stoltenberg lar ham nok få bli og sender ut en tre-fire barn isteden.
Hvorfor klarer ikke norske politikere å lage entydige regler for falske flyktninger og midlertidige flyktninger ? Hvorfor kaster de bort tid på å diskutere Hijab og små bagateller ? Hvorfor prøver de ikke å gjøre det de er valgt til ? Styre landet ?
Kan det være at de bruker for mye tid på å planlegge turer til New Zealand for å se på fortauskanter, fontener i Kina eller forberede nye personlige lønnstillegg?

Anonym sa...

slike skittne undermennesker hører ikke hjemme i et arisk land som Norge.
ja til et Norge for nordmenn!

Anonym sa...

Ja Norge er en fristat for krigsforbrytere men da må de ikke være Ekte Norske, for de norske krigsforbryterne etter andre VK. var vi jo ganske snare å ekspedere over i en annen dimisjon. Og hatet til dem er jo ikke ennå kjølnet.
Rart at andre lands krigaforbrytere som har begått større og verre grusomheter, enn det som skjedde i Norge under 2 verdenskrig , skal kunne gå fritt i landet vårt, mens en statue av Knut Hamsun vil vi ikke ha for at han var tyskvennlig. Dobbelmoral!!

Anonym sa...

ja ja drepe folk og drive folk ut av landet ikke skyldig nordmen er så naive og dume . Hva his noen hade gjort det samme mott dere . Hva med tyskere som gjorde ting i Norge ??
Han burde sendes og må sendes til Kosovo for å tiltalles for det han er skyldig og det må skje straks . Han må få den straffen han fortjener .
Krigen i krigen skjer alt mulig det er ikke noe lov som gjelder derfor flk gjør det dem liker mest drepe , rane , ta eindomer . Krig er ikke noe bra har vært selv in i krig sonen

Anonym sa...

Yeesss Norge er beste land som fins!!!
Jeg elsker Norge,han burde sendes og må sendes til R.Kosoves.!!!

Anonym sa...

Strålende! Nå blir kosovoalbanere glade, som vi ser i deres kommentarer her på bloggen. Det er smålig at Norge prøver å finne en unnskyldning etter kritikk de har fått pga. utlevering til domstolen i Haag en reell krigsforbryter fra Bosnia som var muslim anklaget for tortur mot serbere. Hvis tvang, trusler og ildspåsettelser er grunn nok for at Interpol skal etterlyse saken så skal minst 100.000 kosovoalbanere anklages for akkurat det samme forbrytelser de gjorde mot kosovoserbere.

Anonym sa...

"slike skittne undermennesker hører ikke hjemme i et arisk land som Norge.
ja til et Norge for nordmenn!"

for din informasjon, så er de ikke skittne undermennesker. og det teiteste er at norge aldri ville tørt å prøve å sende ut en albaner. for han vet hva som skjer. dere kan ikke si at alle i en land er dritt fordi en har gjort en ting. det er mange nordmenn som voldtar, drepe og stjeler. men nei, dere nevner bare utlendinger. skal jeg nevne alt kroatere og albanere har gjort mot serbere. skal jeg nevne at usa bombarderte serbia bare fordi dem ikke likte serbia, dem fikk bare lyst. skal jeg nevne at dere faktisk var på usa's side da. skal jeg nevne at jeg ikke vet om venninna mi lever på kosovo, fordi jeg ikke har fått tak i henne på 2 månder. og hun er serbisk. det er hundrevis av albanere som burde henges. men nei, alltid serbia som har skylda. jeg kan ikke si at han mannen ikke har skylda, selv om jeg ikke tror det. Men, norge er redd for muslimer, og om 50 år, hvis det forsetter som nå, så kan det hende dere blir muslimsk land. bare å se hvor mange det er muslimer på skolen min. Jeg sier ikke at alle muslimer er forbryttere, LANGT ifra. i forhold til nordmenn, ser jeg fra begge sider. og ikke tror på alt i media og avisa.

Nei, jeg synes ikke alle nordmenn er sånne. og jeg respektere norge fordi dette er mitt hjem. dere har hjelpet meg mot å være fattig. eller bli drept i krig. men, dere lever perfekt. ingen krig, ingen sult. mens, jeg, jeg har overlevd nesten alt, og er bare 15. da kan dere vite hvor lite halv parten av dere vet. men, dere vil tro alt i avisa. åpn opp øyene.
hvis dere virkelig vil, så kan jeg fortelle dere alt albanere har gjort mot serbere. men jeg holder kjeft. fordi, hadde jeg sagt noe. så ville alltid serbere fått skylda, no mather hva jeg sier. det er vell sånn det er? når dere ikke tør å innse noe. værsegod send han, men husk. dere kommer til å angre, ikke fordi noen av oss serbere kommer til å si noe. men fordi dere kommer bare til å måtte sende en til og en til og en til, til det bare er muslimer igjen. så da er det lykke til. og for dere som ikke vet det, serbia er kristen og ligger i europa. bare skulle si ifra, fordi de fleste som har spurt meg hva og hvor serbia er, trodde at det lå i asia og var muslimsk, enda en ting på hvor lite dere kan.

og forresten, kosovo har alltid vært serbisk. serbere lå under tyrkere i 500 år, og da var kosovo del av serbia, men så kom mange albanere inn i kosovo for å bo der, og når vi klarte å løslate oss fra tyrkia lot vi "stakkars" albanere bli igjen. jeg skjønner ikke hvor utakknemmelig dem er. jeg har bare et spørsmål: hvordan ville det føltes for dere å miste nordland, også få skylda for det? ikke tenkt over det, du nei!

Anonym sa...

Alle krimiminale menneske som lever fri i Norge og andre sted MÅ BLI ARRESTERT og utlevert til riktig plase,dette er helt idiotisk bytte sinn navn for å leve fri i Norge!!hvem skal akseptere dette har i NORGE?Han må utleveres til inerpol og Kosovo politiet..

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide