tirsdag 10. mars 2009

Det er bra :)

Det er bra at nordmenn ser verdien av ei skikkelig hytte, altså ei hytte uten strøm og vann. Det er det som er hytte, jeg kunne aldri i livet tenke meg å kjøpe ei hytte som er like "fancy" som et vanlig hus. Her jeg bor så er det noen hyttefelt i nærheten og hyttene ligger tett i tett som i et byggefelt og jeg har inntrykk av at de som eier hyttene er mer eller mindre naboer der de bor i husene sine også. Og det blir bare for dumt for min del.

Det er jo det som er hele vitsen med ei hytte, komme seg tilbake til start og bare slappe av.
Kan ikke tenke meg noe bedre enn å gå på ski for å komme inn til familie hytta, skuffe litt snø for å komme frem til døra, fyre opp i peisen for å få varme ettersom det er er minst like mange minus inne i hytta som det er ute og varme seg en kjele med god og varm kakao på ovnen når den blir varm nok til det :) Og ikke minst, ikke en eneste person i sikte uansett hvor kan kikker ut av hytta :)

Eneste minuset er jo at ringen på utedoen er iskald, men det klarer man å leve med :)

tv2

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide