søndag 8. mars 2009

Feige små rotter av noen avskum!

Feige små rotter av noen avskum er det eneste jeg kan tenke meg som passer for personer som går til angrep på personer i rullestol og det at det er flere mot en pluss at det på toppen av det hele er mot ei jente gjøre det ikke akkuratt bedre.

Syntes faktisk synd på slike ungdommer som tydeligvis har måtte hatt en jævlig oppvekst og foreldrene kan ikke ha vært mye til stede.

Direkte kvalmende!

vg
----------------------------------------------------------------

15 Kommentarer:

Anonym sa...

ser ikke grunnen til at du skriver: "pluss at det på toppen av det hele er mot ei jente", skulle det vært bedre om det hadde vært en gutt? han hadde nok tatt noen ninja triks fra rullestolen ja. men enig.. hva skjer når noen gjør slikt..

Anonym sa...

Sier meg enig i den "pluss at det på toppen av det hele er mot ei jente"-delen. Er ikke noe verre bare fordi det er ei jente. Det er for gammaldags. Men ellers er jeg så hjertens enig. At det går an!

Admin sa...

Kall meg gjerne gammaldags, men jeg syntes vold mot kvinner er værre enn mot menn. Men vold er jo selvfølgelig galt uansett.

Anonym sa...

Hvordan kan du synes sybs på ungdommer som gjør slikt? Ungdommer i dag vet hva son er riktig og galt. Man kan ikke skylde på foreldrene hver gang noe slikt skjer. Om disse ungdommene blir tatt vil de sannsynligvis få en liten klapp på skulderen med en advarsel om å ikke gjøre det igjen. Nei, gi dem en straff som svir, og kan ikke loven gjøre det, så må foreldene gjøre det.
Loven stinker når det gjelder slike ting.

Anonym sa...

Jeg er faktisk ikke overrasket.. Da jeg var ute på tur i min rullestol mens jeg var på Sunnaas sykehus ble jeg kastet sten på av 2 gutter i 14-15 års aldren.. Vi begynner å få ganske "Amerikanske" tilstander her i landet

Admin sa...

Syntes ikke slik synd på de, men heller slik at det er synd at unger får så dprlig oppdragelse at de tydeligvis ikke eier respekt for andre mennesker. Og ja, de bør straffes skikkelig hardt!

Anonym sa...

Jeg er selv snart 31 år, men hadde jeg sett noen ungdommer i den aldersgruppen angripe en rullestolbruker, så tror jeg det hadde nesten svartnet for meg på dem.Jeg kan bare ikke forstå hva som svirrer rundt i hodet på slike ungdommer.Jeg har selv hatt en veldig vanskelig og hard oppvekst, men jeg har aldri gjort vold mot andre for det.Mulig ungdommen nå til dags kjeder livet av seg, men å slå løs på andre med mennesker kan det vel ikke være noen glede i? de skulle blitt satt i et bur på åpen gate for allmenheten med et skilt forant seg hvor det hadde stått hva de hadde gjort.

Anonym sa...

synd det er ulovlig å gi ungene ris #merk RIS!!!!#
(ikke juling)
når jeg gjorde no gærnt som ung fikk æ en smekk over baken..tok ikke no skade av det, ble jo folk av meg fordi.

Anonym sa...

Heisann ! :-) jaja , noen ganger er jeg for Sharia lover , noen ganger er jeg for Vigilante , og noen ganger er jeg for Dommer & Bøddel akkurat der og da ! I dette tilfellet velger jeg alle ! Selv om denne jenta har slengt med leppa (ikke så veldig mye annet hun er i stand til) så er det ikke noe som tilsier berettiget harme etc , og jeg mener også at disse tøffingene må stå frem og forklare seg , ta kontakt med pressen i det minste !
Nei , feighet er på moten i disse dager ser det ut som ...

OJO

Poet & Musician

Anonym sa...

Jeg er sikker på at foreldrene deres er stolte.

Anonym sa...

Hvorfor skjer ikke noe slikt meg tro??
Kanskje fordi de feige drittungene ikke vil prøve 110 kg trent mann på 40 år, mye bedre med en jente i rullestol som ikke kan ta igjen, treffer jeg noen slike ungdommer vil jeg ønske de lykke til og kom igjen :-/

Anonym sa...

Fy faen jeg blir kvalm. At det går an å synke så dypt, og være så feig å angripe noen i rullestol, og attpåtil ei jente. De drittungene burde skambankes, slik at de aldri mer turte å røre noen.

Anonym sa...

Dette er jo helt forkastelig!!!! Men med de metodene vi har både i barnehage og skolesystem, hvor vi pakker inn barna i silkeputer og ikke får lov til å heve stemmen eller kjefte, så skjønner jeg at barn og ungdom ikke har noe forhold til konsekvenser. Faste grenser, kosekvenser for handlinger og en type straff er jo nesten snart borte!! Å gå løs på en rullestolbruker på den måten er helt avsindig, og jeg synes de burde vært straffa HARDT!! Og for framtidens skyld burde man kanskje begynne å tenke hva slags små "monstre" vi oppdrar når vi bare lar dem gjøre som de vil uten å måtte ta følgene av det....

Anonym sa...

Denne typen vold må dessverre møtes med vold, sånn er det bare, ingen unntak. Disse ungdommene burde bli slått med balltre av frivillige deltagere fra Norges Handicap Forbund.

Anonym sa...

Her skulle et par års fengsjel vært på rette plass. og gjærne fortalt de andre innsatte grunnen til at disse gutta sitter inne =)

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide