mandag 9. mars 2009

Gi henne politibeskyttelse NÅ!

Ja da kommer jo det som man kunne regne med, Sara Azmeh Rasmussen har mottatt alvorlige trusler etter at hun brant en hijab i går på kvinnedagen.

Noe annet kan man jo egentlig ikke regne med, for å kritisere islam straffes med døden i mange muslimske land og desverre så tror forsatt mange muslimske menn at de er hevet over kvinnen også her i Norge.

Jeg ser det som en selvfølge at Sara Azmeh Rasmussen burde få politibeskyttelse døgnet rundt nå i fremtiden, hvis hun ønsker det da selvfølgelig.

Igjen, all respekt til Sara Azmeh Rasmussen som satt fyr på hijaben selv om hun visste at det kom til å bli et helvete i ettertid !! :)

vg
----------------------------------------------------------------

13 Kommentarer:

Anonym sa...

Nok et bevis for at islam ikke tåler dagens lys!

Anonym sa...

Det er synd at mennesker ikke kan tillate kritikk av sine levemåter.

Jeg er helt enig i det du sier, og håper ikke det skjer Sara Azmeh Rasmussen noe vondt.

Anonym sa...

På en måte er det flott at hun får trusler, for da viser muslimene sine sanne annsikt og at islam IKKE er en fredelig religion!
Jeg stemmer for politibeskyttelse for Sara, mer fornuftig å bruke skattebetalerenes penger på å beskytte henne enn å huse de som truer henne!

Anonym sa...

Helt enig med ovenstående!
Gi henne beskyttelse!
Gang på gang ser vi hva denne religionen og disse muslimene står for!!
Jeg vet hva jeg skal stemme ved valget!
Nå må vi få dette ut av landet, før vi har gitt bort hele landet som våre forfedre har bygget møysommelig opp.Slutte å være så blåøyde at vi tror at alle kan leve sammen i flerkulturelle samfunn!

Anonym sa...

Så har hun bevist at de farlige kreftene finnes her i landet,- hun røk dem ut. En flott, modig kvinne. Det er viktig å passe på henne. Minnes en viss Khadra (?) som stod frem ang omskjøring av kvinner,- hun fikk også trusler. Og om noen husker den norskpakistanske sangerinnen Deepika, så var det jaggu småtruende kritikk mot henne også, selv om hun hadde foreldrenes støtte. Hun forsvant til Storbritannia den gangen. I dag er det flere muslimske sangerinner/artister i Europa, så ting har da bedret seg litt.
Det passet ypperlig at nyheten om en gammel kvinne som ble dømt til 60 piskeslag i SaudiArabia kom opp i dag,- hun hadde slett ikke gjort noe galt. Det er ikke den typen islam vi vil ha i Norge,for den består av tortur,mishandling,voldtekter,diskriminering,brudd på menenskerettigheter,- de normale, moderate er hva vi tåler. Jeg blir mer og mer glad i snålingen advokat Raja,- han er i hvert fall moderat muslim. Fanatikerne som vil ha eldgamle ritualer, kan dra et visst sted, gjerne SaudiArabia, for der er ikke pakistanere eller andre utenlandske muslimer mye verdt. De tilhører "arbeiderne, tjenerne", etc :-)

Anonym sa...

Jaja, fortsatt mange som ikke vet hvilket land de bor i.. De skaper såpass mye problemer her nå at det vel er på høy tid å gjøre noe med dette.
Hvis de ikke kan infinne seg med norsk lov burde de kanskje ikke bo i Norge?

Anonym sa...

forby all religion,å det vil bli fred på jord

Anonym sa...

HVORDAN SKA VATIKANET DA RETFERDIGE GJØRE OVERGREP.MEN INTR.IDE

Anonym sa...

At hun blir trua på livet for å brenne en hijab underbygger jo bare saken hennes. Hun brenner den fordi hun mener den er undertrykkende bla., og sannelig blir hu trua på livet for å brenne den.

Anonym sa...

Hvis Sara trenger politibeskyttelse må hun få det med en gang. Modig kvinne som det står respekt av. Og enkelte muslimer viser sitt sanne ansikt når de kommer med drapstrusler, slike mennesker trenger ikke Norge.
Enig med deg over her om advokat Raja. Raja er en muslim jeg beundrer og respekter, noe jeg tror de fleste gjør.
Nytter ikke å ha respekt for ekstreme muslimer og imamer som lever hundre år bak i tida.

Stå på, Sara, og lykke til videre1

Anonym sa...

Vel det Sara gjorde var hennes egen mening om hva hun gikk gjennom med sin egen familie eller hva det måte være. Jeg driver med et internasjonal show på crazefm.com der jeg tar opp alt mulig rart av ting og tang i vår kultur enten det er Pakistansk eller Indisk osv. Jeg skjønner ikke begrepet.. Ekstrem Muslim. Fordi det jeg ser er at når en kvinne sier at hun vil ha på seg hijab så er det mange som har noe problem med det. Som Muslim i Norge syns jeg at det er greit, hu skal velge å ikke ha den på. Sara gjorde det hu gjorde og jeg skal ta dette med hu på showet mitt engang i fremtiden. Fordi hijaab er ikke bare et lite plagg på hodet til en kvinne, det innebærer stor respekt for en religion som millionvis av folk følger. Hvis vi skal sitte her å beundre hva Sara har gjort som ikke vet hva Islam betyr engang enn hva hun opplevde.. som egentlig var "kulturen" ikke religion så må vi kanskje også beundre de kvinnene som holder på sitt hijaab for å vise sin tilknyttning til en religion som de respekterer og en religion som dag etter dag må høre alt negative som de har aldri opplevd. Grunnen til at jeg skriver her idag er bare at.. Ja de finnes dumme folk overalt, men det betyr ikke at vi setter alle sammen under samme paraply.. Sara i min mening kunne ha gjort noe annet for å vise sin "mening" det var litt for barnslig..

Anonym sa...

Helt enig, vi må forsvare Sara så godt vi kan! Hun er en av de få kvinnene vi har her i landet som ikke bare HAR sterke meninger men også er tøff nok til å vise dem!

Anonym sa...

Ikke fordøm en hel folkegruppe eller til og med en hel religion for det enkelte individer gjør.

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide