lørdag 14. mars 2009

Dyktig løgner

En av "paradise hotel" deltakerene har vist seg åvære en veldig dyktig løgner..

- Jeg snudde meg rundt og puffet til personen. I det den personen går i bakken, ser jeg at det er en mann i full kanadisk politiuniform, forklarer 27-åringen.

Han ble umiddelbart lagt i bakken av to andre politimenn etter angrepet, og sendt rett på glattcelle. Men studenten klarte på en snedig måte å komme seg ut av hele situasjonen.

Hevdet immunitet

- Jeg klarte å krangle meg ut av glattcella, ved å si at jeg hadde full diplomatisk immunitet, sier Odd Ivar og ler.


Ganske bra gjort da, selv om det aldri er bra å lyve etter min mening.

vg

3 Kommentarer:

Anonym sa...

som om du aldri har lyvet før? Paradise Hotel er for folk som liker å sniktitte på andre og komme med dumme meninger om dem. Deltakerne er nok mye bedre enn den gjennomsnittlige tv titter

Anonym sa...

Skal man juge på seg diplomatisk immunitet, må man og vise sitt diplomatkort til Politiet! Slik er den regelen.Denne fyren lyver så det renner ut av øra. Bare en av flere neandertalere som bare vil vise seg fram i dusteserien som spiller på sex og kropp. Skjønner ikke poenget med å lage slike serier.
Moralens forfaller...

Admin sa...

Når sa jeg at jeg aldri har fortalt en løgn? Sa at det ikke er bra.

Jepp og det er derfor jeg ikke har sett noe på den serien, bare blitt jævlig lei av reklamen om den på tv..

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide