søndag 29. mars 2009

Faen i helvete!

Nok et drap utført med våpen, denne gangen en kniv :(

Nå Må det snart bli slutt på alle disse feige kriminelle som absolutt skal ty til kniv og andre våpen i dette landet!

Hvor blir det av de gamle tidene da man bare ordnet opp med en real 1 mot 1 slosskamp og så var det hele over?

Nå er det kniv, pistol og 10 mot 1 som gjelder virker det som.
Nå bor ikke jeg så veldig sentralt at det gjør noe, men den voldelige ukulturen som har vært i Oslo en god del år nå starter også å spre seg til plassen jeg bor der stadig flere synker en del hakk ned og blir stadig feigere og feigere.

Øyenvitne til VG Nett: - Jeg ropte ring politi, ring politi!

Mann pågrepet etter knivdrap
Barndomsvenn av offeret: - Vanskelig å forstå
Mann knivdrept i Oslo
Drept av barndoms-kameraten
Mann drept etter knivstikking på Romsås
Mann pågrepet for Romsås-drap
Barndomsvenn av offeret: - Alle likte han
Mann knivdrept på Romsås.

13 Kommentarer:

Anonym sa...

Faen ta!

Anonym sa...

Altfor få Bazookaer på markedet.

Anonym sa...

Vi, samfunnet, hadde alle muligheter til å holde denne idioten innenfor etter at han ble dømt for gjengvoldtekt under særdeles skjerpende omstendigheter, frihetsberøvelse, narkotikalovbrudd og vold for noen år siden. Det er på tide at man bruker lange straffer på slike tikkende voldsbomber. Han er ikke alene om å mene at vold er eneste utvei i enhver situasjon, og vi andre bør vernes mot dem.

Anonym sa...

Dette var vel ein vinn - vinn situasjon for samfunnet. Ein kriminel tar livet av ein annan kriminell. Litt kynisk, men vi er dermed blitt kvitt ein kriminell. Gid alle oppgjør i kriminelle miljø kunne ende slik uten at uskyldige blir innblanda.

Anonym sa...

Det ar mange som tar livet av hverandre uten kniv og andre våpen også, akkurat slik som i "gamle tider", om det er noen trøst for deg.

Nevekamp en mot en er stadig utbredt og de finner du daglig i skolegårder og på andre offentlig steder. Nevekamper 1 mot 1 i privathjem bør ej heller glemmes. Konklusjonen må være at vi fortsatt har masser av nevekamper, 1 mot 1, god gammal gladvold, så verden er ikke helt trøstesløs som det fremstilles av og til....

Anonym sa...

Bryr meg ikke....
Det viser seg jo at 99% av disse tilfellene er “interne” oppgjør mellom kriminelle.
I så fall synes jeg folk generellt burde skånes for denne informasjonen, da den ikke er representativ for den store allmue. Som regel er det “kjenninger” av politiet som begår gjerningen. Altså, når en kriminell knivstikker eller skyter en annen kriminell, føler jeg at de store nyhetsoppslagene gjør mer skade enn noe annet. Poenget mitt er, det er ikke noe som angår meg. Jeg kan ikke begripe hva slags liv disse menneskene lever, men det er ihvertfall noe som er helt fjernt fra min hverdag. Ergo, er jeg heller ikke interessert i å lese om dette, ei heller få det inn med teskje, på ukesbasis. Det er jo ikke tvil om at dette påvirker folk i større grad enn hva som strengt tatt er nødvendig, fordi det faktisk er uvirkelig, i vår “normale” verden. Så, disse store nyhetsoppslagene kunne med fordel vært unngått, og kunne heller dominert fengsels-tidende eller jail-budstikka, som de innsatte leser.

Anonym sa...

Herregud, når ska folk slutt å rop på politie og heller gjør noka sjøl ?! Stå som en forbanna feig fjott og rop på politie som bruk en evighet på å bevæpn seg og kom seg til åstede. Folk trur jo fanme at politie e en gjeng med superhelta som kan orden ka som helst. Få fengern ut av xxxx og mot dok opp LITT iallefall. Ha eg sett nå sånn kan eg lov dok at han jæveln ikke had sløppe unna uten store skada

Anonym sa...

Fjott!

Anonym sa...

Fy faen for en gjeng med kyniske idioter!! Så har man kanskje gjort noen feil i dette livet...kanskje perfekte dere eller??
Så man vil ikke bli informert om disse sakene når det er kriminelle involvert?
Når det gjelder offeret her, så har han faktisk gjort en innsats for å snu livet sitt om. Han var noens sønn, bror, venn og ikke minst far!
R.I.P....

Anonym sa...

er dere helt forbanna hjerne døde eller!!! dette er snakk om en god snill omsorgsfull kjærlig å ikke mist glad gutt.. kjent nito siden jeg var park unge å stolt som faen av det!!!!! tror dere alt dere hører å leser må dere faen meg lukte litt på kaffen assa.. som skrevet før her.. han er en pappa en sønn en bror et barnebarn å en venn.... i will always love you.... one love..

Knut Magnus sa...

Vi som kjennner Nito fra Barndommen,vet at Nito var en kjekk kar,og da å si slike ting at det er greit liksom fordi han har gjort dumme ting,som flere fra Åsen har gjort ,er helt forkastelig å mene noe sånt.Vi som kjenner begge impliserte i saken(offer og gjerningsmann)vet at dette er bare en stor tragedie som aldri skulle ha skjedd.
R.I.P Nito...vi vil alltid huske deg.!!
Knutta

Knut Magnus sa...

Mine tanker går til familien til Nito og M. Jeg føler med dere. Og jeg syns folk må nok empati til å føle med dem,istedet for å ytre at det er greit at slikt skjer fordi ditt eller datt.Det er IKKE ok at noen skal dø,fordi de tidligere har gjort noe dumt.Skjerpings Norge..
Knutta

Anonym sa...

jeg kan ikke forstå hvordan folk kan si slike ting jeg har mistet min sönn fordi en annen syntes at kniven var "ballene" hans denne gutten trenger hjelp han må ikke slippés ut för han er frisk tenk dere om för dere legger slike sårende ord på nettet.

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide