søndag 15. mars 2009

Ja da braker det løs

Store opptøyer i Pakistan, ikke uventet så bedriver de mye hærverk og setter fyr på ting. Selvfølgelig ikke sine egne ting, men andre sine ting. Kan de ikke vise at de virkelig bryr seg om det de gjør opprør mot og heller sette fyr på sine egne biler enn andre sine?

Opptøyene blusset opp etter at en representant for Den muslimske ligaen i Pakistan gikk ut og sa at den populære lederen Nawaz Sharif var blitt plassert i husarrest. Dette benekter pakistanske myndigheter.


vg dagbladet tv2 dagbladet

20 Kommentarer:

Håvar Krane sa...

Unnskyld at jg spør men hvorfor blogger du egentlig. Siden du kun skriver det samme so vg, db og tv2 trykker i sine artikler? Kun copy and paste

Anonym sa...

Hva er poenget med denne bloggen? Hva vil du frem til? Det er sutring uansett om det er vold i Norge eller i utlandet. Er det mulig.

Admin sa...

Fordi at jeg lever i et fritt land og kan gjøre det jeg har lyst til sålenge det ikke strider mot noen Norsk lov? Eneste copy/paste har var da den nederste delen.
Har ikke sett at verken vg, dagbladet eller tv2 har skrevet "Store opptøyer i Pakistan, ikke uventet så bedriver de mye hærverk og setter fyr på ting. Selvfølgelig ikke sine egne ting, men andre sine ting. Kan de ikke vise at de virkelig bryr seg om det de gjør opprør mot og heller sette fyr på sine egne biler enn andre sine?"

Eller har du kanskje sett det?

Håvar Krane sa...

Den eneste grunnen til at du blogger er på grunn av at du håper på å tjene gode penger på det. Enkelt og greit.

Anonym sa...

For noen tullinger! klarer ikke håkon og anonym å lese? Les det som står på toppen av bloggen: Prøver bare å fylle litt dautid med å dele mine tanker om ting og tang, ikke alltid jeg har mye på hjertet men det er visst sundt å få det ut uansett sier folk som har peiling på det :) Pleier å si det jeg tenker, selv om det kanskje ikke er 100% politisk korrekt alltid.

Slutt å sutre på andre bloggere bare fordi at dere ikke klarer/gidder å lese.

Anonym sa...

håvard: bloggene sine er ikke akkuratt reklame frie de heller. Heldigvis velger jo folk selv om de vil lese en blogg eller ikke.

Håvar Krane sa...

Klarer eller gidder å lese? Den var morsom du. Bruker mye tid til det å sette meg inn det som skjer i verden og det blir liksom en provokasjon når enkelte bloggere tar så enkle løsninger. 3 linjer pr post og ingen mål og mening. Bare for å presse litt penger ut av google og andre afiliates programmer.

Håvar Krane sa...

slik som fakta er er at kun en blogg har reklame. resten er totalt fritt for reklame, men for å si det slik så ser det ut som om jeg legger mer arbeide ned i På Dagsorden, enn det som blir på denne bloggen. Synd at det ikke er visse krav om innsats for å kunne hente annonse inntekter.

Admin sa...

Og hvem tvinger deg inn på bloggen min da? Ikke meg iallefall :)

Admin sa...

Du kan jo forresten bla gjennom alle 172 postene mine og si ifra hvor mange av de som faktisk kun inneholder 3 linjer ;)

Håvar Krane sa...

Det jeg sier er siden du har mye fritid som arbeidsledig brukt til og flid på postene dine så bygger du kanskje opp en renomert blogg som du faktisk på sikt kan tjene gode penger på. Sår for å høste heter det.

Men har du ikke samfunnsengasjement så er det vel vanskelig å utvkle bloggen til å bli noe annet enn en twingly blogg.

Håvar Krane sa...

det er mange av postene dine som inneholder 3 linjer. Alle jeg har klikket igjennom de siste par ukene. Absolutt alle.

Anonym sa...

Tullete diskusjon..... Kanskje herr Krane burde søke seg en jobb som jounalist siden han gjør en så utrolig mye bedre jobb enn alle andre og virkelig setter seg inn i tingene. hehe
Har lest denne bloggen og har lest herr Krane sin blogg om samme saken, kan ikke si jeg fikk så mye mer ut av herr Krane sin blogg. Står jo bare i større trekk det samme der også som på nyhets sidene jeg klikket meg inn fra. Men syntes herr arbeidsledig hadde et godt poeng med at de bare ødelegger andre sine ting og ikke sine egne. kort og godt er ofte det beste

Admin sa...

"det er mange av postene dine som inneholder 3 linjer. Alle jeg har klikket igjennom de siste par ukene. Absolutt alle." med andre ord så har du faktisk bare vært innom 1 eller 3 av mine blogger og truffet de få som bare inneholdt 3 linjer. *klapp klapp* :) traff du den oom bare inneholdt 2 linjer pluss et ord på 3 linja også? :p

Hadde jeg hatt planer om å leve av å blogge så hadde jeg nok skrevet mer, men jeg har planer om å ha et lite tidsfordriv og dele mine tanker om ting og tang. At jeg ikke alltid har så mange tanker om tingene så får jeg ut mine meninger om saken uansett, slutt å grine ;)

Nå er det middagstid for min del og så film etter det, så du ser jo om jeg kanskje svarer videre senere i kveld, men jeg tviler egentlig på at jeg gjør det :D

Håvar Krane sa...

hehe morsomt. Grine nei, men kanskje du heller bør kutte ned antall poster du skriver da og fokusere på de du faktisk har en mening om? En tanke før maten.

Anonym sa...

For en gjeng!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Håvar Krane sa...

slik som fakta er er at kun en blogg har reklame. resten er totalt fritt for reklame, men for å si det slik så ser det ut som om jeg legger mer arbeide ned i På Dagsorden, enn det som blir på denne bloggen. Synd at det ikke er visse krav om innsats for å kunne hente annonse inntekter.
15. mars 2009 17:34




....



Du er en løgner Håvar, for den eneste bloggen som som er komplett fri for reklame er vel "Norges Posten" resten inneholder google reklamer.

poetrixx sa...

hvordan får man reklame på bloggen sin...og er det noe særlig å tjene på det?

Anonym sa...

Det skulle jo bare mangle også da!!

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide