mandag 16. mars 2009

Fy som tiden løper når man holder på med noe

Det er sykt åssen tiden løper når man holder på med noe, når jeg sitter her og skriver dette så er klokka 06:12 på morgenen og jeg har enda ikke fått lagt meg!
Men slik blir det når man sitter og fikser litt på bloggen og tester ut litt forskjellige ting.

Største forrandringen jeg har gjort er vel det at jeg har gått fra 2 rader til 3 rader noe som gjorde at bloggen ble mer oversiktlig syntes iallefall jeg. Men det ble jo selvfølgelig noen problemer inni det hele. Fant en ferdig mal på internett til 3 rader. og den var ikke helt stabil for å si det slik. Alle "avstemningene" forsvant desverre og så funket det ikke lenger å skrive "kommentarer" på postene jeg legger ut. Men etter mye om og men så kom jeg meg tilbake til det jeg hadde fra før, altså 2 rader og kommentarer funket. Så fant jeg en guide til åssen man skal kode 3 rader selv med å endre på ting i HTML, da ble det plutselig mye bedre og jeg ble veldig fornøyd.

Satt ganske mange timer med dette her, for selv om man skulle ikke tro at det var så stress så var det ikke så utrolig lett for en som ikke har de største it kunnskapene og heller ikke har drevet noe særlig mye med HTML :p

Nå sier jeg god natt og sov godt til folket som sikkert ikke lese dette jeg sitter her og skriver uansett ;)

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide