søndag 5. april 2009

Det vel nettopp

Politiet kobler ranere til Oslo-ransbølge
Full politijakt etter bussran på Romerike
Kobler minst to ran til hverandre
Væpnet gjeng ranet folk på gata i Oslo - DB
Politiet i Oslo jakter på ransgjeng
Væpnet gjeng ranet folk på gata i Oslo - Riks24
Fem pågrepet i ranerjakt i Oslo

Det er vel nettopp pga slike nyeheter at grupper som dette eksisterer på facebook, Send kriminelle innvandrere HJEM!

- I de to siste tilfellene har åtte-ti menn i 18-20 års alderen av afrikansk opprinnelse opptrådt i flokk, truet med pistol og angrepet tilfeldig forbipasserende med slag og spark mot hodet, opplyser operasjonsleder Finn Belle i Oslo politidistrikt til Dagbladet.


Er det egentlig så rart at det finnes fremmedfrykt? Oppfør dere pent og folk har ikke lenger noe å frykte fra dere, så enkelt er det.

47 Kommentarer:

Anonym sa...

"Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet."

Dette er det man blir møtt med for å legge inn ett innlegg her. Men vi skal beholde vår nye"nordmenn" i norge selvom de oppfører seg slik.

Gjett hva som hadde skjedd hvi jeg dro til Somalia og gjorde dette - hadde blitt drept først og så blitt spurt etterpå.

UT AV LANDET MED HELE GJENGEN! De ødelegger for resten som er her lovlig og prøver å tilpasse seg!

mats sa...

Vi trenger sårt en stor gjeng snauskaller med store støvler som kan rydde opp der politi og politikere feiler! Rasisme er noe det er alt for lite av her i norge!

Anonym sa...

Mats har helt rett.Det er bare politikere som
ikke skjønner en dritt.Borgervern og snauskaller kommer til å true seg fram(forhåpentligvis).

Anonym sa...

jA NÅ TRNGER MAN IKKE Å DRA MED BÅT FORBI KYSTEN AV SOMALIA FOR Å BLI KAPRET, NEI NÅ SKJER DET MIDT I OSLO,JA NÅ ER DET GÅTT SÅ LANGT AT DET OVERGÅR DET MAN SER PÅ COPS PÅ TV FRA DE STØRSTE BYENE I USA,FOR DER ER POLITIET PÅ PLASS MED DET SAMME DET SKJER NOE, OG KAN RYDDE OPP I PROBLEMENE UANSETT HVA DET ER, MEN HVORDAN ER DET HER ,FINNES JO NESTEN IKKE SYNLIG POLITI NOEN PLASSER,SÅ DET SIER SEG SELV HVORDAN DET KOMMER TIL Å UTVIKLE SEG.DE DERRE HYENENE FRA SOMALIA ER JO VÆRRE ENN VILLE DYR.DET HADDE FAKTISK VÆRT MINDRE FARLIG MED VILLE ULVER,FOR DA VAR MAN OPPMERKSOM PÅ FAREN. NEI ALLE DE DERRE SV`ERENE OG DE ANDRE POLITIKERNE PÅ VENSTRESIDEN BURDE VÆRT STILLT FOR RIKSRETT FOR Å HA ØDELAGT LANDET VÅRT, JA DET ER LITT AV EN RESSURS DERE HAR INNFØRT TIL LANDET,HÅPER DERE BLIR DE NESTE DE ANGRIPER!!!!!! Terje B .

Anonym sa...

Jeg kan love at politiet og politikerne fort vil komme på banen og hindre et hvert forsøk på borgervern eller "opprydningsgjenger" - desverre.

Anonym sa...

Jeg blir provosert og frustrert av slik huleboeroppførsel. Det som gjør meg enda mer ilter er at det ikke er politisk korrekt og blir oppfattet som rasistisk å igangsette tiltak, som virkelig fungerer, overfor slike grupper.

Anonym sa...

Send dem rett hjem!

Anonym sa...

Hurra for Bø i Telemark og de aktive ungdommene der :)

Anonym sa...

Enig i at disse afrikanerne burde sendes hjem med første fly. Uakseptabel oppførsel, men problemet her til lands er at man etter all sannsynlighet blir stemplet som rasist, så man lukker heller øynene til at det ranes, voldtas og drepes... de har jo opplevd så mye fælt, må vite.

En liten kommentar til bildet du bruker til å illustrere artikkelen: Blir litt feil å bruke ICE-T og NWA fra Compton, Los Angeles til å illustrere saken. De er jo tross alt amerikanere og ikke flyktning-somaliere.

Anonym sa...

På tide å fengsle de Wannabee gangsterne som holder til på Grunerløkka og raner uskyldige folk. Jeg bor selv på grunerløkka og hvis ikke politiet gjør noe snart så samler jeg et par heavy karer så banker vi de mislykka svartingene selv.

Anonym sa...

Det er særdeles STOR forskjell på rasisme og bekjempe kriminalitet. Fokuser derfor mer på handlingen som er uført i stedet for hvem som har gjennomført den. All kriminalitet bør straffes knallhardt!

Anonym sa...

nå er det på tide at lovlydige somaliere tar avstand fra hva folk fra deres eget land holder på med, istedenfor å klage over at man blir diskriminert hele tida. Rart det oppstår fremmedfrykt i norge når så stor del av alvorlige forbrytelse foretas av en så liten minorit!!

Anonym sa...

De fleste som kommer til Norge fra Somalia er stort sett lykkejegere. Hvorfor drar de ellers tilbake på ferie så snart de har fått et norsk pass? Plutselig er alle krigstraumer og frykt for sitt eget liv forsvunnet!!

Og disse skal vi liksom synes synd på??

Nei, få de ut og stopp innvandring/asylsøkere fra Somalia. Det er altfor mye dritt som følger med de og da blir det de små positive tingene borte. Det er ikke verdt det!

Anonym sa...

Jeg sier bare en ting "BJØRNØYA". Send dem dit. En "helvetes" arbeidskoloni der ville vært passende for dem.
Også alle som kommer hit uten identifikasjons papirer skulle blitt sendt dit, så kunne de vært der til de kom med sannheten,og deretter kunne de blitt der til de hadde finansiert hjemmreisa. Så enkelt kan det gjøres, og det hadde nok stoppet dette tullet.

Anonym sa...

Hvordan kan Politimestern og Regjeringen si at Oslo er en trygg by og bo i ?. Da lurer jeg på om dem ser og opplever det samme som Oss Norske borgere...Nå er det på høy tid at vi viser muskler mot disse møkka folkene fra Somalia,Pakistan,Russland og flere nasjoner som opperer i Norge kun basert på ulovligheter. Fortsetter denne utviklingen, så er dette bare toppen av fjellet. Hva hadde skjedd hvist jeg dro til at av disse landene og oppførte meg slik som dem gjør i Norge. Da hadde ikke jeg levd lenge vil jeg tru. Nei, Norge er en fri nasjon for de som vil gjøre kriminallitet!

Anonym sa...

Det hjelper ikke at vi hyler opp og klager vår nød om somaliere, kommer det ikke til å skje noen verdens ting fra våre sentralmyndigheter! (Stakkars guttene var jo ruset, så de var bevistløse igjerningsøyeblikket!)
Gjengen som ranet folk i natt er ute på gata i løpet av maks mandag!
Fengselsmøte og begjæring om varetekt tas ikke opp til etterretning av Oslo byrett, gjengmedlemmene er ute kl1400 mandag ettermiddag. Legg merke til hva jeg skriver og husk det !
Karl Oscar

Anonym sa...

Begynner jeg og bli Rasist?. Ja, jeg trur det. Og hva skyldes det?. Det denne saken omhandler og 1000 andre saker den siste tid!!

Få sendt ut hele dritten med en container båt, og behold de som jobber og gir noe tilbake til sammfunnet!!!!!

Anonym sa...

Tenk på hva de tidligere regjeringer har gjort! De har tvangs meld oss inn i FN og EØS, FN sin flyktningpolitikk der AP har skrevet under på flyktningkonvensjonen, kutt ut alle gamle avtaler og reforhandle om et ev. fremtidig samarbeid med FN!
Schengenavtalen åpnet grensene! Lukk grensene og åpn opp for frihandelsavtaler med enkelt land!
Mangfold i Norge, hvorfor skal vi sette pris på våre nye somaliske landsmenn? Somalierne sin merkelige væremåte. Mange elementer i gruppen viser også en kravstorhet som er vedvarende og pinlig, pinlig for hele gruppen av somaliere. Den synlige adferd som slår de fleste etniske norske i ansiktet – gjør at hele gruppen overhodet verken vinner ære eller respekt blant etniske nordmenn. Fremmedfiendtlige nordmenn? Nei! De fleste av oss ønsker hinduer, jøder, ateister etc. velkomne til Norge både som midlertidige flyktninger og som arbeidskraft.
Karl Oscar

Anonym sa...

Jeg gir FAEN om jeg kalles rasist. Treffer jeg en svart mann i gata med "norske" holdninger så skal jeg ikke si noe. Gi meg en kriminell neger og jeg skaller ham ned. Terskelen min er nådd for lenge siden. Politiet bruker store ressurser på å få bukt med innvandrer vold, invandrer gjenger, voldtekter utført av innvandrere, innvandrer narkolangere.. etc etc etc etc
Oslo er blitt en lekegrind for disse folka. De rød grønne raserer nok som det er. Og så kommer de å påstår at FRP "blir å bygge ned samfunnet vårt om de kommer til makta"
Hallo Jens og Kristin: Ta dere en tur på byen en lørdags kveld. Dere vet faen ikke hva dere snakker om.

Det er liksom godt å bygge en Berlin mur i Oslo nå å skille de norske fra importerte pakkiser og det verre er. Jeg skjønner folk er fortvilt.

Anonym sa...

Hei, jeg er helt enig i at de burde vært sendt hjem. Somalierne er hatet over hele Afrika, hvorfor det tro. Det er ingen borgerkrig i landet som vi har fått dyttet inn i årevis men en hel del kriminele gjenger og klaner som bare lever for å drepe.Alle er i fred når nødlastskipet legger til kai, da skal godene fordeles og så reiser de til hver sin bydel og fortsetter og krige.De er som ville dyr. Har hatt de som naboer og fikk mer og mer lyst på å kaste håndgranater over til dem. De kastet stein på barna mine og andre som gikk forbi stjal alt de kunne komme over og satt på ræva å drakk te. Har hatt naboer fra mange forskjellige land da det var et kommunalt hus som lå ved siden av meg,men ikke hatt noen problemer med de.

Anonym sa...

hadde denne regelen vært :

gjør du en såpass grov forbrytelse i følge med norske lover og dere har ikke norsk pass så "sendes dere direkte hjem til deres land og utvises fra norge"

Anonym sa...

Personlig så tror jeg det er for sent. Norge er allerede "solgt" til afrikenere og asiatere.

Anonym sa...

Jeg skammer meg over å ha stemt AP ved de to foregående valgene. Denne gangen blir det FRP, uten tvil!

Anonym sa...

Borgervern blir vel det eneste alternativet vi kan diskutere seriøst, uten at noen tar seg nær av det. "Natteravner" i Oslo er borgervern, der sivile borgere - observerer andre sivile borgere.
For å utvide begrepet så kan vi danne for eksempel "Sivilgarden" som også består av sivile borgere. Bortsett fra en ting ”Sivilgarden” blir bevæpnet med håndvåpen, og disse blir brukt mot kriminelle elementer på gater og torv. Dette kommer til å skje som en konsekvens av unnfallende politikere og et fraværende rettsapparat!
Karl Oscar

Anonym sa...

Pang! Og DER ble jeg rasist.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

La meg få lov og snakke rett fra levra vær så snill..FY FAEN NÅ MÅ FOLK INNSE HVA SOM SKJER I BYEN VÅR!!! jeg, en ydmyk,rettferdig nordmann som har en samboer fra utlandet,vokst opp på et belastet område i grorud dalen med mange vanskeligheter knyttet til innvandrere, men som samtidig har i mange år arbeidet med innvandrere, diskuterer religion og alt annet med folk fra irak og mange andre land, ja jeg har faen meg fått nok!

Somaliere...jeg har selv vært utsatt for ran av mobtelefon, utsatt for truende oppførsel og ikke minst sett uttallige ganger episoder i sentrum hvor somaliere er innblandet i bråk . Snakk med folk fra irak,iran,pakistan,polen, eller hvilket land som helst, spør folk hva de egentlig mener om disse lavpannede,kriminlelle jævlene fra somalia. For faen dette sa jeg for mange år siden, ta inn en haug med somaliere så skal vi se hva som skjer! merk mine ord igjen, det kommer til og eksplodere med episoder med dette, skal vi bare sitte tilbake og la disse svina få oppføre seg sånn?? er det rart folk vil lynjse disse jævlene??

tar jeg alle under en kam nå? er jeg en rasist? ja for helvete hvis det er rasistisk og mene at disse aktuelle somalipakk skal først pryles og derettes sendes med en jolle uten propp i bunn rett ut på skareak med adresse SOMALIA, ja da er jeg faen meg en rasist!!!

Anonym sa...

Send ut all kriminelle innvandrere OG familene deres,før dette landet går rett til helvete.

Anonym sa...

Hva faen er problemet. Disse personene må straffes uansett om det er somaliere eller nordmenn.
Jeg får ikke noe mer mot somaliere som gruppe pga disse idiotene.
Ikke tillegg dette innvandrere eller "de".
Det gjør situasjonen bare verre.

En somalier som bor i Norge og aldri har gjort noe galt har fortjent like mye respekt som nordmenn som bor her og ikke har gjort noe galt.

Dere idioter må da skjønne at folk er forskjellige.
Jeg håper virkelig ikke at jeg blir satt i samme bås som de fleste her inne.

Anonym sa...

Problemet er at etniske nordmenn flyr ikke rundt i gjenger der de slår og raner tilfeldige ofre!
Somaliere gjør det( for mere dyptliggende årsaker enn det er plass til i denne bloggen!)
Derfor vil mange med meg - ikke - legg merke til ordet IKKE verken se eller høre en pip om hvor traumatiserte denne gruppen er!
Vi vil også utvise alle kriminelle og psykotiske somaliere, nå! Helst med første fly ut av landet, i kveld!
Karl Oscar

Herman von Salza sa...

I Oslo hadde vi i "gamle dager" et borgervern. Det gikk under navnet Viking, det var en sammenslutning av unge menn og kvinner som var villige til å stå opp i mot multikulturismen som ble oss påtvunget. Når den organisasjonen nådde 100 aktive medlemmer satte statsapparatet alle kluter til for å bekjempe den. Politiet, kirken, fritidsklubben, skolen og foreldre ble utkommandert til å kneble den eneste aktive opposisjonen vi hadde i hovedstaden. Det var tider det, det var ikke snakk om at kakerlakker kom til Nordstrand, Bøler eller andre "strong points” å vinglet med leppa. gjorde de det ble det represalier pronto. Selv på Furuset som på midten av 90-tallet var svartere enn Afrika kunne frihetensstormtroppen dukke opp å opprette orden hvis svartingen begynte å yppe seg. Men det gikk som det måtte gå. Hvordan kan idealister som så vidt har kommet seg ut av ungdomsskolen forsvare seg mot statsapparatet. Det er ikke mange som er villige til å ofre framtiden, jobb hus og hjem for en utopisk idé. MEN sann mine ord. Når folket for nok og det blir tid for å reise seg igjen. Vil Norges framtidige Garibaldier, Washingtoner, Ludditter og Wesseler igjen reise seg fra sine skulte posisjoner og tilrive seg den moralske highground fra landsforederene på tinget som driver landet i avgrunnen med sin multikulti politikk.

Dagens motto må være "Morrn'a jens. Vekk med AP staten!"

Anonym sa...

godt å høre at det ikke bare er meg som har fått mer enn nok av våre nye landsmenn.
Hvor mange flere ran, voldtekter, overfall må til før noen gjør noe? er det snart på tide å si nok er nok? eller må det drap og det som verre er til før det skjer noe?
Reis deg opp Norge!! begeret er faktisk farlig fullt!!

Anonym sa...

FIP

Anonym sa...

Somalierne er nok ute på gaten i Oslo- igjen i løpet av et par dager, da for å rane etniske nordmenn i påsken!
Sara

Anonym sa...

Helt utrolig å leve i 2009 og se hva som skjer i Norges land. Hadde innvandringspolitikken vært skjerpet ville mye av dagens vold og drap vært unngått. Det er ikke vanskelig å bli rassist slik som de fleste innvandrerne får lov til og holde på. La Siv Jensen og frp få skikk på Norge. De er det eneste partiet som kan forhindre at vi en vakker dag blir drept eller lemlestet av en av våre nye landsmenn. At man skal være engstelig og redd hver eneste dag gjør også noe med psyken til mange. Jeg er livende redd for at mine barn en dag skal møte på disse gjengene med flerkulturell bakgrunn. Det skulle jeg ønske at dagens politikere som ønsker alle innvandrere velkommen også var. Kanskje en vakker dag blir en politikersønn eller datter overfalt og lemlestet. Da hadde kanskje pipa fått en annen lyd. Jeg er ingen rasist eller rasehater, men mener at alle som utførte ranene i helga burde settes på første fly til Somalia og aldri fått komme tilbake. Det samme burde vært gjort med alle andre som utfører slike handlinger. Politikerne burde statuert noen eksempler slik at de det gjelder skjønner alvoret. Jeg blir provosert av dagens politikere og innvandrere som lar slike ting som dette skje uten at det får konsekvenser. For hver dag som går blir jeg mer og mer forbannet og kvalm. Synes nesten det er skremmende at jeg reagerer med å bli kvalm og sjuk når jeg ser en person med annen hudfarge. Det er jo ikke slik jeg har vært eller vil være, men det er lett å skjære alle under en kam slik som det er blitt i dagens samfunn. Kjenner at jeg dirrer av forbannelse over bildet i VG av nok en med utenlands opprinnelse som gjør som får gjøre akkurat som han vil. I kveld er han ganske så sikkert ute på gata og avslutter det han ikke klarte sist gang. Da er ting slik de skal være.

Anonym sa...

Send reiningen til SV. Det er dette hyper rasshøl partiet som er ANSVARLIG for det som skjer nå. FAKTA er at nå kan vi ikke lenger spasere på gata i Oslo og nyte våren og sommeren.
Hvorfor ikke? Fordi fucking SV og de andre hippiene har vedtatt det. De er i ferd med å ruinere det som er blitt bygget opp over lang tid. Det er kalde vintere her i landet, derfor
er våren og sommeren for mange en tid å samle krefter og nyte frihet og trygghet. Ikke nå lenger.
SV-ikerne, ta med dere de forkvaklete dogmene deres og dra til Nord-Korea.
Faens arrogante KOMUNISTER.

Anonym sa...

jeg la merke til at denne saken ikke ble nevnt på
NRK, Den kanalen som AP regimet eier.
De nevnte derimot saken i Bø hvor 50 rasister
terroriserte 3 invandrere. Snakk om vinkling.
Oppfordrer folk til å slutte å se på NRK.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

tenkt tanken på borgervern lenge...
Problemet er at alt blir vinklet inn på rasisme med en jævla gang!
Det som er viktig å poengtere er at ALLE invandrere som begår kriminalitet sendes rett hjem. Det gjelder polakker, svensker, russere, så vel som somaliere, etc.. (Ville ha det ut, for "den andre siden" pleier som regel å si at vi generaliserer på basis av hudfarge/tro, og ikke gi seg på det ene argumentet på harde møkka)

Få ALT det kriminelle pakket ut!! Dem som hater kriminelle utlendinger mest er jo faktisk lovlydige utlendinger! Detta har jeg diskutert sååå mange ganger med andre utlendinger av alle slag.

Jeg har kommet frem til EN enkel konklusjon:
Vil du starte et nytt liv, og jobbe: Velkommen!=)
bryter du loven, alvorlig, være seg frihetsberøvelse, gjengaktivitet, ran, voldtekt etc: KOM DEG UT!

JS

Anonym sa...

Jeg sier bare: STEM til valget! Og det på rett parti. På tide at feite, dvaske nordmenn snart gjør noe for å dyrke sin jord og hedre sin ætt. Jeg er ganske sikker på at en gjeng med snauskaller,indirekte, hadde vært hilset velkommen av politiet som jobber i Oslo. Selv om snauskaller er alt for ekstremt, hadde de gjort akkurat det samme som disse gjør. Problemet er at begge deler er galt, men noen gjør det jo åpenbart.

Nok er nok, ta byen tilbake! Hvorfor skal Norge huse søppel fra dysfunksjonelle samfunn fra den tredje verden? Er det vår feil at religion har holdt de tilbake i utvikling? VÅKN OPP!

Anonym sa...

Innvandrere er, sett under ett, overrepresentert i kriminalstatistikken [21]. Det er imidlertid ikke innlysende at alle innvandrere skal sees under ett. Andre generasjons innvandrergutter er overrepresentert i kriminalstatistikken når det gjelder alvorlige kriminelle forhold (ran over 1000 kr, vold, slåsskamp med våpen), mens etniske norske ungdommer oftere begår småkriminalitet (snike på trikk/buss, naske, drive hærverk). Innvandrerjenter begår mindre ulovligheter enn norske jenter.

Som helhet straffes ikkevestlige innvandrere langt oftere enn etnisk norske ungdommer. (7,7 % mot 3,9 %). Bildet må likevel nyanseres: Innvandrere fra noen land (Kina og Filippinene) er tydelig underrepresentert i statistikken, mens andre land (Iran, Somalia, Irak, Marokko) er overrepresentert. Innvandrerungdom er overrepresentert i rusmiddelkriminalitet, men samtidig er det flere totalavholdende innvandrerungdommer enn etnisk norske ungdommer. Menn med utenlandsk opprinnelse er kraftig overrepresentert blant anmeldte voldtektsforbrytere [22]. Kriminaliteten er ikke spredt jevnt utover. En gruppe på 3 % av alle siktede står for 35 % av alle oppklarte forbrytelser.

Kriminalitet blant innvandrere og innvandrerungdom kan langt på vei forklares med de samme mønstre som brukes for å observere annen kriminalitet: Manglende deltagelse i skole og arbeidsliv, økonomiske forhold og boforhold, foreldres utdanningsnivå og deltagelse i arbeidslivet, psykisk ustabilitet som følge av traumatiske erfaringer, og generelt fraværet av positive bindinger til samfunnet. Polarisering i forhold til storsamfunnet og til andre grupper kan også bidra til å øke kriminaliteten.

Anonym sa...

må sitere raske menn - verdenshistorien på 5 minutter. "Jeg har finnet på verdens beste by, OSLO! Jeg har planer for en hoppbakke, spikersuppe og et velutbygget ransmiljø. Som sagt så gjort!" Ligger noe i det der. Folk kan ikke ta saker i sine egene hender å staten klapper de litt på hoder å sier oppfør dere nå med ett smil. De som kommer for og jobbe å få ett bra liv er velkommne, men de som kommer for å ordne bråk er det bare og sende hjem! Innvandringspolitikken burde skjerpes, ta Finland som eksempel. Der tar de inn under 1000 stykker i året og 1/3 blir sendt hjem igjen. Takke vet jeg bra politikk!

Frisk sa...

Politikerne er dumme de!

Anonym sa...

Norske politikere, eliten, familien haraldsen og pengefolket er alle tilhengere av økt innvandring og globalisering. Derfor vil intet skje før disse blir sendt med enveisbillett ut av landet. Det er nemlig disse som har skylda for utviklingen, de av innvandrerne som er kriminelle er bare resultatet av "the establishment" sine beslutninger.

Anonym sa...

Eg kom til norge fra frankrike for neste 4 år siden nå og JEG kan merke på forskjellighet. De fra tyrkia, irak, iran jobber ofte som frisør, taxisjåfør, i matbutikk eller kebab. Eg har ALDRI hatt noen problemer med dem, og eg bor på grensen mellom grønland og grünnerløka.
De fra Somalia driver med...vel, eg vet ikke hva de driver med..eg så 2-3 som kjører taxi men ellers, hvor jobber de? Åh ja, sant...de jobber ikke, de bare selger dop, så bruker de den før de raner folk.

Prøv å ta buss på brugata uten at noen somalisker kom inni med en barnvogn...ikke bare en, med ofte 2 eller 3 prøver seg å komme inni midt på rush tiden. så blir det der midt på døra så ingen får gå ned...helt typisk.

Og noen må fortelle dem at å spise 50g ris hver dag var ok i Somalia midt på 90-tallet, men at nå de kan begynne å spise - de alle ser som anorexic zombier - fucking gross

Anonym sa...

Fremmedfrykt var noe vi hadde på 80 tallet, nå VET vi hvor galt det faktisk er.

A Somalian arrives in Bergen as a new immigrant to Norway

He stops the first man he sees walking down the street and says, 'Thank you Mr Nowegian for letting me in this country, giving me housing, food stamps, free medical
care and free education!'

The man says, 'You are mistaken, I am Pakistani.'

The Somali man goes on and encounters another passer-by.
'Thank you for having such a beautiful country here in
Norway!'

This person says, 'I no Norwegian, me Polish.'

He walks on and stops the next person, shakes his hand and says, 'Thank you for the wonderful things in Norway!'

This person puts up his hand and says, 'I am from India,I am not Norwegian!'

Finally, he sees a nice lady and asks, 'Are you Norwegian?'
She says,' No, I am from Africa!'

Puzzled, he asks her, 'Where are all the Norwegian people?'

The African lady checks her watch and says ....

'Probably at work!! '

IF YOU DON'T PASS THIS ON TO ALL YOUR FRIENDS, TOMORROW
AT 11:30 AM YOU WILL RECEIVE THREE ILLEGAL IMMIGRANTS
ABSOLUTELY FREE!

Anonym sa...

Når i alle dager ble det helt legitimt og uproblematisk å være åpenlyst rasistisk og fremme forslag som å innføre skinheads i stedet for politi? Herregud, hvor stusselige er dere ikke! Det er ikke rart det blir bråk og faenskap på gata hvis man skal ha en SÅ ensidig tankegang. Vi skal ikke bare innføre gentesting av samene, bartetvang for alle trøndere og påbud om bedehus og alkoholisme for alle på sørlandet i samme slengen da?

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide