onsdag 4. februar 2009

En skam for Norge og nordmenn!

Ja jeg snakker selvfølgelig «Charterfeber» folkene.
Jeg kan ikke tenke meg noe mer irriterende menneske enn det Svein er og de andre som er med i serien er ikke så mye bedre de heller.
Etter å ha sett et par episoder av «Charterfeber» så har jeg bestemt meg for at jeg ALDRI mer skal reise til syden, for jeg hadde skammet meg over å være Norsk der nede og jeg har ikke lyst til å reise på ferie for å så skjule at jeg er Norsk.

Syden-nordmenn: - Svein er jo en klovn!

Harry-slakter suksessen «Charterfeber»

«Charterfeber»-deltaker jukset på alderen

- «Charter»-Svein er grusom

Gråtende «Charter»-Svein vraker to

«Charter»-Lisbeth møter gammel elsker

Ny runde med «Charterfeber»

Det første «Charter»-kysset!

Charter-Svein krangler med frier-Nina

«Charter»-Svein: - Tøft psykisk å måtte «svikte»

«Charter-Svein» til topps i russekåring

«Charter-Svein» lager russelåt

- Vi er begge interessert i poesi

16 Kommentarer:

Anonym sa...

Snakker vi storm i vannglass? Greit, for mange - og til dels litt konservative folk - kan Svein Østvik bli litt for mye i de varmere strøk. Ser den, men at dette blir så voldsomt at du selv - aldri - kommer til å dra til de sydlige stryk, er for meg likevel uforstående. :-P

Anonym sa...

Charterfeber er noe av det mest intetsigende og lavmålsprogram jeg noengang har sett.

Menenskene i serien virker som de mokker rett fra sosialkontoret... Svein & Co. mangler det meste.

Anonym sa...

Det er de der syden-ferie-reality greiene? Om det er det, så har jeg sett ca 10-15 minutter av det. Synest ikke det var noe å bruke tid på, så jeg skifta kanal. Hvorfor bruke tid på å la seg irritere over det? Spesielt når man faktisk kan gjøre noe med det. :-)

Anonym sa...

Eh javel, hør hvor fordomsfull du er da! Du sier: "...har jeg bestemt meg for at jeg ALDRI mer skal reise til syden, for jeg hadde skammet meg over å være Norsk der nede..." Hva skal det bety? "Der nede" ?? Jorden er RUND hvis du lurer, og dessuten så oppfører nordmenn (generelt) seg AKKURAT like bra som alle andre i syden.

Turistområdene ønsker seg faktisk slike som Svein til å lage liv ;) Men som du sier selv, du kan jo rett å slett nare holde deg unna syden hvis du skal skamme deg så mye. Jeg foreslår at du heller tar deg en tur til Finnmark eller Alaska eller noe sånt, så du kan kjøle deg ned litt ^^

Anonym sa...

Du får sitte hjemme i kalde Norge da. Du kan bare skru av TV`en, du trenger ikke å se på programmet.

Admin sa...

Channellie : "fordomsfull"? hahahahahahaha, du får meg iallefall til å le..
Ja "der nede", som jeg også sier hvis jeg skal til Oslo, bare da heter det for min del "bort til Oslo"

Jorda er rundt, men vi har også 3 poler, nordpolen og sydpolen. Nordpolen er den som ligger på toppen av jorden og Sydpolen ligger på bunnen av jorden. Så reiser man fra nordpolen til sydpolen så reiser man ned.

Men hvis jeg liksom er "fordumsfull" med å si "der nede" så kan du jo sende en klage til The Long Way Down ( http://www.longwaydown.com/ ) i samme slengen ;)

Admin sa...

Skifter kanal, men deer forsatt en skam for Norge.. Reiser heller til Thailand, Florida, Australia og Japan. Du vet det at bare fordi man ikke reiser til syden så TENGER man ikke å sitte hjemme.. Syden er heldigvis ikke verdens navle.

Anonym sa...

Det er oss nordmenn det er noe galt med,som sitter og ser på denne dritten!!

Unknown sa...

Jeg reiser gjerne til "syden", men håper jeg IKKE møter Svein & Co. Har vært alle steder Charterfeber har vært innspilt, men har hatt totalt forskjellig ferie fra den de presenterer på TV. Det kommer jo litt an på hvordan man selv vil ha det i ferien!

Jeg sier god tur til Thailand, Florida, Australia og Japan. Er glad jeg har funnet mine favorittsteder mye nærmere! Hater lange flyturer.

Anonym sa...

Det er mange fastboende i Gran canaria mm,og vi orker ikke engang å sammenligne oss med dette programmet,sett Charter Svein på Hemsedal,Geilo,Risør,Australia, eller Egypt,så har du samme konsept,det er ikke stedet,men lavstående mennesker med lav IQ,og høy sosial kompetanse på fest og morro,dessvere er det mange som ikke kan skille og tar Charter Svein og "syden"som samme konsept!!

Anonym sa...

Hvorfor søker du ikke på en jobb i stedenfor å bruke tiden din på å irritere deg over andre?
jada, Rimi og Rema trenger folk hele tiden, og det er vel uansett bedre enn alternativet?

Admiral_Gullars sa...

Provence er stedet. Lite norskefyll der.

Anonym sa...

Hvis jeg hadde fått gratis sydentur for å være dum på tv så jatakk.. Svein gjør som vi andre ville ha gjort. Kanskje han mangler en skrue og to men humor har han i boks.. Og jeg koser meg over at han får betalt for å drikke. Hadde jeg vært deg ville jeg ha søkt til tv3 å blitt med svein. De har internett, vg og billig øl i syden! å husk dette får du da Gratis!

Anonym sa...

Dette er nær sannheten mange steder. Foreldre må ta ansvar,men gidder ikke. Barna deres oppfører seg som horer,fylliker,pøbler og voldsmenn. Særlig Ibiza er kjip, Kypros og tennerife m.m.Grøfte fyll og fri fylle sex. Også hjem til slappe giddaløse foreldre,som er glad til bare de er snille hjemme.Voksne eldre nordmenn er ikke mye bedre.Hemningsløse drittsekker. Normale må reise dit bermen ikke har råd.Drikkekultur og oppdragelse er fremmedord. Det er skjønt å ta for seg ,,forbausede foreldre,,Gjerne med videobilder av dere kjære grisunger. Burde være utreise forbud for slike,eller aller helst,innreise forbud. Send de til Russland om vinteren, og la idioten Svein bli med. FOR en tosk!

Anonym sa...

Og alle de som sitter og ser på friends, 24, CSI, og den idiotiske serien lost, dette er jo samme gørra som alt reality. Hvorfor bruke en haug med timer på å se på skuespill ? Ikke mye å bruke tiden til da. Nei med mindre man ikke kun ser på nyheter, sport og andre dokumentarer, så kan man like godt se charterfeber eller ungkaren. Samme bortkastede tiden dette som de andre seriene.
Lenge leve NRK, Discovery,Nat geo, og Travel. Dette er kvaliteteskanaler som sender mye bra.
Men det hender at jeg også kaster bort tiden på en eller annen reality episode.

mia sa...

helt enig med deg! føler det samme selv!! bedre å dra et sted Svein, og de tvillingene(!) aldri ar vært, feks Dubai eller marokko. eller jungelen i Brazil. huhu.

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide