søndag 19. april 2009

Forbanna apekatter!

Forbanna apekatter er det første jeg tenker når jeg leser om fotball pøbelen som barket sammen i oslo sentrum. (håper de alle var hvite ellers sliter jeg jo om sos-rasisme leser dette :p)

For min del så hater jeg fotball og når jeg ser slike folk sloss over noe så tilbakestående som xx svette mannfolk som tusler rundt på en plen og sparker etter en ball så syntes jeg virkelig synd på personer som kjenner slike folk. Kan IKKe være mye som sviver i hodene der..

Over 30 pågrepet etter flere masseslagsmål i Oslo

5 Kommentarer:

Anonym sa...

Hehe...satt akkurat å tenkte det samme...helt patetisk.

Anonym sa...

En ting skal de ha og det er at de ikke er så feige at de bruker våpen som mange av våre nye landsmenn gjør når de sloss.

Anonym sa...

....og slike folk bruker opp vår kapasitet på politi og leger. La de sloss til de ikke gidder mer og lås døra på legekontoret når de kommer med sprukken leppe og knust nese. De tar heldigvis bare og slåss med hverandre og har selv valgt å være med. Disse er lowlife og bør behandles som det. Mine skattepenger som betaler for å lappe dem sammen igjen.....

Gørr sa...

"...For min del så hater jeg fotball og når jeg ser slike folk sloss over noe så tilbakestående som xx svette mannfolk som tusler rundt på en plen og sparker etter en ball..."

Du og andre som bruker den frasen om fotball, og utrykker hat ovenfor noe du egentlig ikke er interessert er det mest patetiske og stusselige jeg vet om.

Dette gjenspiler som oftest holdninger generelt i livet til disse meningsytrere. Må være kjipt å gå gjennom livet å hate og mislike alt slikt..., men det er vel det som gir dere meningen og "driven" også.

STÅ PÅ!!

Anonym sa...

Gørr:
"Dette gjenspiler som oftest holdninger generelt i livet til disse meningsytrere. Må være kjipt å gå gjennom livet å hate og mislike alt slikt..., men det er vel det som gir dere meningen og "driven" også."

Jeg hater fotball, men hater ikke noe annet av den grunn. Hvorfor forhåndsdømmer du slik uten å kjenne oss som hater fotball?

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide