onsdag 11. februar 2009

Man kan bli så forbanna!!!

Man kan bli så forbanna at man nesten sprekker når man leser saker denne:
- Ble plaget av G-strengmannen i 12 år

Den 28 år gamle såkalte G-strengmannen fra Buskerud ble fengslet i høst - dømt for å ha trakassert over 70 kvinner og barn over hele Østlandet. Mandag ble han pågrepet igjen, siktet for det samme. Samme dag ble han løslatt.

Seksuelle forbrytere slipper ALT for lett unne i dette landet. Mannen har enda ikke voldtatt noen, men hva så? Han skremmer vettet av unge jenter helt ned i 9 års alderen og så LØSLATES han? Det er rett og slett kvalmende :(

G-strengmannen ute av fengsel: Småjenter plages igjen
G-strengmannen fengslet
Her annonserer G-strengmannen trusejakta
Politiet advarer mot g-strengmannen: - Betaler 1.000 kroner for brukte truser
G-strengmannen: - Mest for gøy
Innrømmer sexmeldinger og onanering

10 Kommentarer:

Anonym sa...

Heia G-strengmannen! Han har jo aldri begått et eneste overgrep. Bare kos.

Anonym sa...

Hahaha lmao

Anonym sa...

Velkommen til det Norske rettsystem. Her passer vi godt på fobryterene, og gir nermest f*** i offeret.

Anonym sa...

dette er jo en "stakkar" som trenger skikkelig hjelp!! jeg blir kvalm av sånne mennesker!!

Anonym sa...

Når ble det ulovlig å selge brukte klær? Ungdommen må lære seg å ikke bite på så lett, og her har de blitt mer bevisste de seneste årene. Får man problemer med trakassering så får man bytte mobilnr som en av løsningene. Ellers trenger jo mannen å få skiftet litt fokus her i livet - og det trenger han nok hjelp til. Tror ikke dette er noen voldsperson og uthengning på facebook er derfor usmakelig. MEn brukte klær kan han kjøpe på fretex.

Anonym sa...

"Ellers trenger jo mannen å få skiftet litt fokus her i livet"

Så sant, så sant. Men hva er egentlig greia her? Hm?! 'Å huff, jeg fikk oppmerksomhet. Han synes jeg er deilig og vil ha den brukte trusa mi.' Geezus! Hvis dere synes det er fælt, ja, da er det jommen flere her som trenger å skifte fokus. Jenter... ROFL.

Anonym sa...

eh...er det å bli oppsøkt og truet på livet en bagatell da? Jeg skulle gjerne møtt den forelderen som synes dét er uskyldig.

Anonym sa...

En dag. En dag, sier jeg bare!

Tror du virkelig at du kan holde på slik, uten å trøkke en storebror både her og der på tærne?

Her i Norge, er rettssystemet helt rævkjørt! Folk tar saker i egene hender nå til dags.

Akuratt det, kommer til å hende med deg, din kvalme jævel!

Vi ser deg hver dag.

Anonym sa...

Uff, jeg har liggende et hav med brukte truser i vaskekjelleren. Når det er komt bremsespor i dem så syntes jeg det er så ekkelt å vaske dem for hånd. Nei, uff det orker jeg rett å slett ikke. I vaskemaskinen, nei er du gal, sammen med kjøkkenhåndklær, for noe griseri. Ærligt talt altså. Hvis G-streng mannen leser dette så bare ta kontakt så kan du få kjøpe dem. Du får dem ikke gratis må du tro, men heller ingen blodpris selv om det kan være litt av det også.
Hilsen Janne.

PS. Vet du, det er helt sant, jeg har ikke hørt om deg tidligere, ennå jeg leser hvert eneste nummer av "Krigsropet" som kommer ut.

Anonym sa...

"Når ble det ulovlig å selge brukte klær? Ungdommen må lære seg å ikke bite på så lett, og her har de blitt mer bevisste de seneste årene. Får man problemer med trakassering så får man bytte mobilnr som en av løsningene"....

Dette er det sykeste jeg har lest på lenge. Skal de som blir trakassert endre sin adferd? Du er ikke riktig klok. Om ikke myndighetene gjør noe ender han vel i ei elv med kulehull i panna. Det er jo helt sykt at ikke personen tvangsinnlegges om han ikke kan fengsles. Å ha en eller annen sprø diagnose er faen meg ikke noe formildende med tanke på vern av ofrene og almenheten. INGEN skal måtte finne seg i slik trakassering. Dere som har vært og er utsatt for dette krapylet har min fulle støtte og respekt for at dere er så tolerante. Jeg hadde ikke vært i nærheten så tolerant. Det hadde minst blitt grisebank av typen innleggelse...

Legg inn en kommentar

Personangrep, rasisme og anklager om rasisme slettes.
Ser du noe som bør slettes? Send meg en mail på utenjobb@gmail.com og skriv klokkeslett og navnet på innlegget som inneholder kommentaren som du vil klage på.
Skriv på norsk, svensk, dansk eller engelsk, alt annet blir slettet.
Signer gjerne med et eller annet navn slik at det er lettere for andre å svare på det du skriver.

-
Three Column Modification courtesy of The Blogger Guide